PUBLICITAT

El turista rus cada cop se sent més atret per Andorra

L?opinió del diari s?expressa només als editorials. Els articles exposen postures personals.

El sector del turisme, tant donat al pessimisme crònic –actualment amb raó– té un motiu d'alegria en aquestes festes i estrena d'any. Es tracta de l'increment important que tindrà el turisme rus, tant apreciat per la seva generositat en les compres, és a dir, per l'elevat poder adquisitiu.

Si bé per l'aeroport lleidatà d'Alguairé arribaran 27.000 esquiadors anglesos, 15.000 d'ells cap a Andorra, pel Prat aterraran fins a 12.000 turistes russos al Principat en els propers mesos, el que suposa un increment del 40% respecte a la temporada anterior. Es tracta d'un increment més que significatiu, que demostra que s'ha fet una bona feina. Part de l'èxit de l'oferta de l'operador turístic Natalie Tours és la flexibilitat de les diferents estades amb un vol diari des de 16 ciutats fins a Moscou i d'allà a l'aeroport d'El Prat, com va indicar ahir el director general de l'agència receptora de visitants russos NT Incoming, Joan Pascual. Una de les apostes de l'operador i d'Andorra Turisme es potenciar les visites a l'estiu amb excursions des de Barcelona o la costa catalana que incloguin una o dues nits de pernoctació al Principat.

Dèiem que s'estan recollint els fruits de la feina, perquè s'ha incidit en el mercat rus. És un dels més desitjables per molts països turístics, i es troba en plena expansió en part perquè els efectes de la crisi ha estat diferent en el gegant europeu. El temps i la muntanya d'Andorra, així com l'adaptació al mercat rus són també dos aspectes que valoren els visitants russos, així com disposar d'unes infraestructures interessants i ser atesos en el seu idioma.

El perfil d'aquests visitants és de persones de més de 27 anys, famílies amb nens i d'un nivell econòmic mitjà-alt. No busquen preus baixos, sinó bona relació qualitat-preu, i per tant està en mà d'Andorra que la satisfacció sigui un ganxo per continuar creixent dins d'aquest mercat.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT