PUBLICITAT

L’èxit de la Fira l’atorguen els visitants i els expositors

Per als més crítics la Fira d’Andorra la Vella és cada any més del mateix. Tenen raó, es tracta d’un gran aparador de la vitalitat empresarial i comercial d’aquest petit país que no té grans factories però sí petits empresaris i emprenedors.
La prova de l’èxit d’aquest esdeveniment són els 40 anys que compleix en aquesta edició sense que hagi minvat l’interès de la població per visitar els estands ni tampoc hagi disminuït el nombre d’empreses que hi volen ser presents. La Fira d’Andorra la Vella es tracta de la cita comercial més important que cada any té lloc al país, amb el gran al·licient que les marques d’automòbils presenten les seves novetats i s’esforcen en oferir ofertes que acabin de convèncer els potencials compradors.
Quatre dècades de Fira són la mostra més palpable que forma part de la història d’Andorra.  I per a la població s’ha convertit en un lloc de visita obligada encara que en un principi no hi hagi un interès comprador.
S’espera que fins el diumenge proper hi passin unes 80.000 persones per l’envelat firal, una xifra més gran que tota la població que viu al país. Possiblement l’element més negatiu és l’espai que ocupa durant uns dies que provoca perjudicis als ciutadans, però mentre no es materialitzi l’anhelat espai multifuncional l’aparcament del Parc Central continua sent el lloc més idoni, cèntric i amb places de pàrquing pels voltants.
Com va recordar ahir la cònsol Conxita Marsol la fira és un «aparador per a totes les empreses», per presentar els seus productes i marques. I la majoria «repeteixen» cada any, fet que demostra que «la fira té vida per a 40 anys més com a mínim». Al final l’èxit no depèn dels polítics sinó dels visitants i dels expositors.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT