Entrevistes
JOSÉ ANTONIO MARTÍN: «En un futur podem progressar molt»
AARON SÁNCHEZ: «Quan tornes a trepitjar la gespa et puja l’autoestima»
HELENA GUÀRDIA: «Cal deixar-se anar per entendre l’art abstracte»
JORDI ROMEU: «Les relacions socials afecten les persones a l’hora d’actuar»
ALEX PUIG: «L’únic secret en l’escriptura és treballar, treballar i treballar»
SHEILA FERRER: «La Fura dels Baus et posa bastant al límit»
LAIA AGUILAR: «La feina d’escriptora és més solitària, però tens una història pròpia»
JOSEP MARIA RÀFOLS: «‘El xiscle de la sirena’ és una explosió d’ànsies contingudes»
GIL BLASI: «És l’oportunitat d’anar al rovell de l’ou del xou»
LORENA NIETO i CAROLINA CERQUEDA: «Els infants actuen segons el tracte que reben»
PEPE CHISVERT: "Ser mossèn no és un ofici, és una vocació"
JONATHAN GONZÁLEZ: «Jo era un antifriki, però m’estava enganyant»
LLUÍS CRUZ: «Feia temps que la Lliga no estava tan ajustada»
JAVI LIN: «Actuar vestit, amb tanta humitat, és difícil!»
MERCÈ MIGUEL: «La vida de l’ésser humà és intrínseca a la moda»
JOAN BOHER: «La base és tenir un bon conte per explicar»
JORDI RUBIA: «Si no es para el projecte iniciarem altres accions»
Àlex Somoza: «A la banqueta pateixes molt més que al camp»
SUSANNA DEL SAZ: «L’òpera és sempre una gran prejutjada»
DAVID ORRIT: «El debat és un joc d’estratègia»
ASSUMPCIÓ GONZÁLEZ: «La malaltia crònica és un èxit del sistema»
ÒSCAR GABA: «La cuina pot reforçar l’autoestima dels joves»
MONTSE ARAÚZ: «És molt dur continuar quan el cos no funciona»
JACKY TERRASSON : «Tinc necessitat de crear, i no puc estar lligat a un text musical»
GERARD RIEGER: «Amb la feina que fem ens sentim molt valorats»