Entrevistes
DIDAC CAMÚÑEZ: «Aquest any iniciarem la gestió del material musical»
RICARDO ADARRAGA: «És més perillós baixar en bici el Tourmalet que fer KL»
THUBTEN WANGCHEN: «Vaig sortir de la pobresa gràcies als estudis»
MIGUE GUERRA: «El meu punt fort és la improvisació a l’escenari»
CRISTINA CAMPOS: «Publicar un llibre és fàcil, el difícil és vendre»
JULIO MANRIQUE: «L’ego ens fa esclaus i ens torna ridículs, egoistes, cruels»
MERCÈ BONELL: «Andorra va tenir una consellera abans que Suïssa»
MARIA MARTISELLA: «No em declaro una dona forçosament feminista»
RAFEL NADAL: «El llibre és un homenatge a les dones que es van carregar el país a l’esquena»
IVAN LIRA: «Cada vegada tenim més ‘youtubers’ al país»
ANNA MANGOT: «Hi ha pintores famoses, però han estat amagades»
MATTHEW TREE: «El ‘brexit’ és l’autocomplaença portada a l’extrem. És molt anglès»
MERCÈ CAÑABATE: «La ràdio enganxa, i ja no la pots deixar»
CARLOS DE JESÚS: «Hem donat signes que treballem per a tothom»
PERE BARÓ: «És una vergonya que no tinguem dret a vaga»
PERE RULLAN: «Mai és tard per iniciar-se en un esport»
XAVI LOBO APARICI: «L’important d’una cançó és que la lletra t’emocioni»
ALEJANDRA PEREYRA: «La pintura et permet mostrar què tens a dins»
ALBERT ROIG: «Necessitem més relats de memòries del país»
NATÀLIA GARRIDO I CRISTINA PERICAS: «Volíem trencar el típic escenari ‘a la italiana’»
FRANCISCO AMAT: «La clienta és la clienta i són elles les que et mantenen aquí»
CRISTIAN MARTINEZ: «La marxa de Justo va fer mal, però vam reaccionar»
JORDI TORRES: «Que els joves no votin no vol dir que no participin»
ANNA ACHON: «A la cursa passes per diferents estats d’ànim»
TÀNIA ESTAPÉ: «El càncer té encara moltes connotacions negatives»