PUBLICITAT

Els comuns i Andorra Turisme utilitzen els fulls de reclamació de l'ACU

  • En espera del full oficial de reclamacions, en fan un ús provisional
  • Actualment només els allotjaments turístics tenen aquest imprès
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

En les reunions entre els comuns i Andorra Turisme, en el marc del programa Infoturisme, es va debatre la necessitat que Andorra, com a destinació turística que és, havia de tenir un full oficial per a les reclamacions en els establiments comercials. Paral.lelament es va proposar que mentre aquest full oficial no es creés, els comuns i An- dorra Turisme havien arribat a un acord per centralitzar totes les reclamacions a través de l'ACU i utilitzar els seus impresos, excepte en el cas dels allotjaments turístics, que ja són gestionades pel Departament de Turisme. Actualment només existeix el full oficial de reclamacions per als allotjaments turístics i el full de l'ACU.

Una sol.licitud que el mateix ministre d'Economia i Finances, Pere López, va assegurar que es tirarà endavant pròximament. Aquest tema es va plantejar en la darrera Taula de Turisme i Comerç perquè el Govern ho tingués en compte en el moment de la modificació de la Llei dels allotjaments turístics i dels diferents reglaments que la desenvolupen i en la redacció de la futura Llei del comerç, segons va informar la representant dels comuns, Mònica Bonell.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT