PUBLICITAT

La patronal exposa preocupació pel desenllaç de la fusió a Grandvalira

  • La CEA i la Cambra es reuneixen amb Viladomat perquè mediï en la situació
  • "Ha reconegut tensió i la possibilitat que no s'arribi a un acord", segons Altimir
IRENE CASASAYAS I CLARA GARNICA
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Altimir, durant una conferència de Pantebre. Foto: ONA MORANTE

Davant de la situació d'incertesa que travessa el domini de Grandvalira amb relació a un possible trencament de les societats Ensisa i Nevasa, la Cambra de Comerç i la CEA va demanar citar-se ahir amb el soci majoritari de Saetde, Joan Viladomat. Xavier Altimir, per la CEA, i Marc Pantebre, per la Cambra, van contactar amb Viladomat per separat (tot i que l'empresari els va rebre conjuntament), però van coincidir en el motiu: la voluntat d'exposar la seva preocupació i demanar al soci de Saetde que mediï per mantenir viu el projecte de fusió. "Una possible separació seria un prejudici per a les empreses implicades i per a tot el país, perquè Grandvalira és una icona al món de l'esquí des de fa molts anys", va manifestar Altimir. Aquestes mateixes declaracions van ser exposades a Viladomat durant la reunió. La Cambra i la CEA van demanar-li que fes "un esforç important per intentar que el domini no es trenqui com a societat".

SENSE NOTÍCIES POSITIVES
Tot i la trobada, la patronal continua mostrant-se intranquil.la davant del des- enllaç de la situació, ja que el soci majoritari de Saetde els va reconèixer ahir que hi ha la possibilitat que finalment la fusió no es dugui a terme i que Grandvalira pugui desaparèixer. A més, Viladomat els va informar que "es manté la tensió entre les parts implicades", va explicar Altimir. Per aquest motiu, així com per exposar també les seves inquietuds i reclamacions perquè reconsiderin i intentin assolir un consens, la patronal pretén reunir-se properament amb l'altra part implicada. "Volem parlar amb Casadevall per conèixer què opina ell com a president del consell d'administració d'Ensisa".

[email protected]



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT