PUBLICITAT

Canillo tindrà el Club de Producte abans de final d'aquest any

  • Més de la meitat dels establiments s'interessen per la nova fórmula
  • L'objectiu és crear una oferta pròpia per a tot l'any, per créixer en visitants
EVA ARASA
CANILLO

El Club de Producte de Canillo, que ha de servir per crear un producte específic de turisme de muntanya a la parròquia, quedarà definit i es presentarà al sector abans de final d'any. Així ho va explicar en declaracions a EL PERIÒDIC el seu director, Enric Torres, després de fer públic l'informe sobre l'oferta turística de Canillo, que ha de servir justament com a document base per acabar de perfilar les estratègies del club. L'informe recull informació sobre diferents aspectes relacionats amb el turisme a la parròquia, com ara el fet que les famílies són el públic principal de la parròquia durant tot l'any o que l'àrea de Soldeu concentra més del 50% de les places d'allotjament, majoritàriament en establiments de 4 estrelles.

Segons l'informe, més de la meitat dels establiments d'allotjament visitats, en concret, el 54%, estan interessats a treballar conjuntament en el desenvolupament d'un nou model de turisme a la parròquia, mitjançant el format de Club de Producte, "en què la iniciativa pública i la iniciativa privada col.laborin en la consecució d'uns objectius". Els objectius del club de producte, tal com va refermar el director, passen per posicionar Canillo com una destinació de muntanya tot l'any, treballar per la diferenciació de l'oferta de Canillo respecte a la resta d'oferta de muntanya, incrementar les propostes i productes a l'abast dels clients i "augmentar així el volum de visitants i turistes que fan estada a la parròquia de Canillo, especialment fora de les temporades altes".

Torres va voler deixar clar que "no es tracta de fer comercialització de la parròquia, a través de campanyes publicitàries, sinó de crear un producte específic de turisme de muntanya que la gent associï a Canillo". Així, el nou ens haurà de treballar en la creació de nous productes, com ara excursions per la muntanya i una oferta de gastronomia pròpia de la zona, entre altres. Més enllà del Comú, el club de producte integrarà els diferents actors del sector turístic de la parròquia: Grandvalira, el Palau de Gel, els hotelers, els restauradors i els operadors d'activitats de senderisme, hípica, etcètera.

L'informe sobre l'oferta turística de Canillo s'ha fet a partir de 30 reunions personalitzades amb els diferents integrants de l'oferta turística de la parròquia, principalment amb els establiments d'allotjament. D'aquesta manera, s'ha arribat al 76% del total dels establiments oberts. Els resultats van ser presentats a la Taula de Turisme de Canillo el 10 de juny passat.

[email protected]



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT