PUBLICITAT

El Museu de la Moto estrena nom, imatge i amplia horaris

  • El Comú rellança els equipaments per recuperar els 2.400 visitants del 2007
  • Pretén incloure les instal.lacions en el paquet turístic dels hotels de la parròquia
A. L.
CANILLO

Periodic
L'antiga marca del museu. Foto:

Es dirà Museu de la Moto, perquè no hi hagi dubte sobre el producte que s'hi ven. I el nom es completarà amb el binomi Canillo-Andorra, per evitar confusions i que la ubicació de l'equipament quedi clara des del primer moment. A més, ampliarà sensiblement els horaris i se sustentarà en una campanya de publicitat estàtica --que arribarà fins a Sant Julià de Lòria-- per donar visibilitat a l'equipament. I tot, amb l'objectiu de frenar la caiguda d'entrades i recuperar els 2.402 visitants que van desfilar pel museu l'any que va obrir les portes, al 2007. Una xifra que des d'aleshores no s'ha igualat, i que la cònsol menor, Mònica Bonell, considera "el mínim que se li pot exigir, perquè el que no podem fer és anar cap enrere". Una bateria de mesures que es començaran a aplicar de manera immediata --a final de juny, vaticina Bonell-- tan bon punt es faci efectiu el nomenament del tècnic que haurà de pilotar el canvi de rumb del Museu de les Dues Rodes. Aquest n'era fins ara el nom: ben aviat el jubilarà el nou, Museu de la Moto, en un complet lífting que inclourà també el redisseny de la imatge corporativa. Enrere queda un nom equívoc, que renunciava sorprenentment al principal actiu. El substituirà un logotip que, a més d'apel.lar directament al contingut, inclou l'estilitzada silueta d'una motocicleta --una BSA dels anys 20, sembla-- amb què el visitant comença a degustar el centenar llarg de peces històriques que s'hi trobarà. Entre les mesures en què el Comú confia per revifar el museu hi ha el canvi imminent d'horaris.

En aquesta nova etapa l'equipament s'adaptarà a la temporada: a l'estiu obrirà tot el dia, i a l'hivern, fins a les 20 hores, per captar el turista de neu. A més, el calendari s'establirà tenint en compte els festius a França i a Espanya, "que són precisament els dies amb més visitants potencials i que, per tant, hem d'aprofitar per obrir". El Comú vol vendre també el Museu de la Moto als operadors turístics: "Es tracta que el turista que contracta una nit d'hotel tingui inclòs en el mateix paquet la visita al museu".

[email protected]



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT