PUBLICITAT

SANT JULIÀ DE LÒRIA

Naturlandia rep 7.500 visites durant la Setmana Santa

El parc ha facturat en el que portem d’any un 18% més que el 2014

Per E. J. M.

Una noia es llença per la tirolina de l’Airtrekk, el Dilluns de Pasqua.
Una noia es llença per la tirolina de l’Airtrekk, el Dilluns de Pasqua. | EMILIO PRENAS
Naturlandia ha rebut 7.500 visitants durant tota la Setmana Santa, és a dir, des del Diumenge de Rams fins al Dilluns de Pasqua. La xifra representa un 16,5% més d’entrades venudes respecte el mateix període de l’any passat.

La cònsol major de Sant Julià de Lòria i presidenta del consell d’administració de Camprabassa SA, Montserrat Gil, va argumentar ahir  que el bon temps ha acompanyat. Amb tot, Gil va destacar que la clientela «gasta més». Entre l’u de gener i el 31 de març d’enguany el parc d’activitats ha facturat uns 650.000 euros, 100.000 euros més que el 2014, per tant, la tendència és d’un creixement de facturacio d’un 18%. «Els visitants fan més despesa, utilitzen més serveis, com restauració, l’alberg...», va afegir la cònsol.

Gil va celebrar que «anem amb un molt bon creixement, només podem dir que estem satisfets de tota la gestió que s’està fent». La cònsol va explicar que el tancament de comptes de la temporada es farà durant l’assemblea  que el consell d’administració del parc celebrarà al juny, i va advertir que «estem més satisfets i no farem cap més inversió perquè les vam fer totes l’any passat».

Els dies més forts per a Naturlandia van ser el dissabte 4 d’abril, amb aproximadament 2.000 visitants, i 1.700 el Diumenge de Resurrecció. La cònsol va celebrar que durant els dies festius s’aconseguís una mitjana «d’entre 1.500 i 2.000 persones cada dia».

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT