PUBLICITAT

ANDORRA LA VELLA

El SIMA exposa nous clústers per al mercat del turisme

El simposi d’empresa i màrqueting, d’accés lliure, tindrà lloc el 7 de maig

Per E. J. M.

El conseller Marc Pons i l’impulsor del SIMA, Fernando Blanco, ahir.
El conseller Marc Pons i l’impulsor del SIMA, Fernando Blanco, ahir. | ANA/M.C.
L’organització del 3r Simposi Internacional de Màrqueting d’Andorra (SIMA) ha programat conferències sota el lema Descobrint avantatges en entorns canviants. L’esdeveniment, gartuït, tindrà lloc el 7 de maig al Centre de Congressos d’Andorra la Vella. La xarxa empresarial mostrarà noves maneres de fer negoci amb el turisme.

Els ponents d’enguany seran el director de la prestigiosa agència de publicitat McCann Erickosn, Enric Jové;l’executiu de campanyes i destinacions d’Atrápalo, Òscar Morera; el fundador i CEO de l’app Alpify, Guillem Viladomat; el fundador i CEO d’Aconcagua for Groups, Manuel Bustelo; el CEO de Vallmedic Vision, Ludger Haneken; el fundador i director de Whatyouplay, Víctor Alonso; el CEO de Travel Xperience, Rodrigo Romero; el CEO de Nord Media Studio, Òscar Araujo, i el consultor i formador d’ESIC, Fernando Artola.

En les taules rodones es parlarà de nous clústers turístics als quals es pot obrir Andorra, com el turisme d’esports d’aventura, el turisme de salut i d’accessibilitat.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT