PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

L’organització del ‘Dia Vivand’, a càrrec de la futura associació

Els diferents agents econòmics d’Escaldes-Engordany hauran de treballar en comú per a la cita d’octubre

Per EL PERIÒDIC

Afluència de gent durant una de les cites comercials organitzades a la zona Vivand.
Afluència de gent durant una de les cites comercials organitzades a la zona Vivand. | TONY LARA
El Comú d’Escaldes-Engordany pretén que la futura associació que agruparà els diferents agents econòmics de la parròquia –comerciants, hotelers i restauradors– ja organitzin el ‘Dia Vivand’ previst per al mes d’octubre. Tal com va explicar a l’Agència de notícies ANA el conseller de Serveis de la parròquia escaldenca, Josep Tudel, a partir d’avui mateixel el Comú es reunirà amb els diferents agents econòmics per presentar-los directament la proposta d’estatuts inicial.

Les trobades s’allargaran almenys durant tota la setmana que ve, i el Comú preveu reunir-se per separat tant amb hotelers, com amb els restauradors i comerciants escaldencs. Les reunions amb aquests darrers es dividiran en comerciants de la part alta de Vivand i del seu entorn, de la part mitjana i de la part baixa.

Cinc blocs en l'associació / Precisament, aquesta divisió en cinc blocs es mantindrà també en l’estructura de la futura associació. Aquesta, a més, també es vol que integri al mateix Comú i a la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis, entre d’altres actors socials i econòmics que encara estan per definir, segons va informar l’Agència.

Un cop presentada la proposta inicial als diferents agents socials de la parròquia, el Comú deixarà unes setmanes de marge perquè l’analitzin i facin les seves aportacions. L’objectiu, però, és que la constitució de l’entitat no trigui gaire en ser efectiva, per tal que ja pugui organitzar el proper ‘Dia Vivand’ que es farà a l’octubre, encara que s’ha de definir quin tipus de jornada es du a terme amb motiu d’aquesta jornada.

Tudel: "Que ells tirin del carro" / Tudel va deixar clar que, un cop constituïda aquesta associació, el Comú seguirà «donant suport per tal que organitzin esdeveniments i farà d’acompanyant», però sense ser-ne el principal impulsor. Així doncs, es vol que els sectors comercial, hoteler i restaurador tinguin «un portaveu» i siguin ells el que «tirin del carro i proposin les idees», ja que d’aquesta manera «l’èxit dependrà d’ells».

Encara sense nom, però amb idees / Pel que fa al nom de la que serà la futura associació, comença a estar perfilat, i el conseller Josep Tudel va deixat clar que l’objectiu és que faci referència als diferents agents econòmics que en formaran part, i per tant tindrà un nom que acabi englobant a tots.

La Nit Vivand, amb sortejos / La Nit Vivand del 2 de maig sortejarà els continguts de tres vitrines valorades en més de 3.000 euros. Abans de la de l’octubre, se celebrarà una nova Nit Vivand el dissabte 2 de maig. Amb el lema ‘Vivand està de moda’ el Comú d’Escaldes-Engordany ha cridat als comerciants a preparar els aparadors amb «les principals novetats i tendències de moda, bellesa i salut».

Les botigues de l’avinguda Carlemany estaran obertes entre les 12.00h i les 00.00 hores, però a més se n’aprofitaran de l’esdeveniment la resta de comerços i establiments de restauració.

En aquesta edició del Vivand se sortejarà el contingut de tres vitrines valorades en més de 3.000 euros –s’aconseguirà una butlleta de participació per cada 30 euros de compra–, a part de poder gaudir de descomptes, espectacles, regals i còctels al CIAM Lounge. En aquest espai, a la part alta de l’avinguda, està previst que se celebrin altres petits sortejos cada hora.

D’altra banda la proposta inclou una ‘silence party’, una discoteca «molt especial», al costat del CIAM Lounge, a l’aire lliure on cadascú podrà triar la música amb la qual ballarà. A la plaça Coprínceps les principals empreses d’estètica i perfumeries del país presentaran les seves novetats amb demostracions i consells pràctics, mentre que la plaça Santa Anna acollirà tallers de moda i activitats pels més menuts.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT