PUBLICITAT

Andorra La Vella

Grandvalira espera registrar un increment del 10% de visitants

El 26 de juny comencen les activitats, enfocades a l’oci familiar

Per IVÁN ÁLVAREZ

Núria Tarré, directora general de Grandvalira Nevasa i el cònsol menor d’Encamp, Jordi Torres, ahir.
Núria Tarré, directora general de Grandvalira Nevasa i el cònsol menor d’Encamp, Jordi Torres, ahir. | EL PERIÒDIC
El domini va presentar ahir les novetats del programa d’estiu d’aquest any. El proper dia 26 es donarà el tret de sortida a les activitats, enfocades a l’oci familiar, i centrades en els sectors de Canillo, El Tarter, Soldeu i Encamp. 
 
La directora general de Grandvalira Nevasa, Núria Tarré, va reconèixer que l’objectiu d’enguany, tenint en compte que l’any passat van aconseguir un increment de visitants d’entre un 15 i un 20%, és tornar a augmentar l’afluència en un 10%. Tarré va argumentar que «la climatologia jugarà un paper molt important i dependrà de si ens respecta o no, però un augment global d’un 10% de l’afluència seria un objectiu molt raonable». 
 
Les activitats organitzades per Ensisa (Soldeu, El Tarter i Canillo)van ser exposades pel director general d’aquest sector, Conrad Blanch. El mandatari va explicar que s’introdueixen com a novetats una tirolina i un nou circuit de llegendes al Magic Family Park de Canillo, al Bike Park Soldeu es milloren els circuits i hi haurà 13 itineraris i, a més, el Kàrting del Tarter complementarà tota la resta d’activitats del sector. A banda d’això, Blanch va afegir que altre perfil de visitant també tindrà la seva activitat, ja que s’ofereix un ampli ventall d’opcions per fer senderisme i gaudir de la muntanya, de gastronomia i del Palau del Gel.
 
Per la seva part, el cònsol menor d’Encamp, Jordi Torres, va afirmar que per tercer estiu consecutiu es tornarà a posar en funcionament el Funicamp, i que, a banda de les excursions amb un bus 4x4 des de Solanelles a Pessons, aquest estiu hi haurà un servei de transport –de 2 euros– per visitar l’Orri del Cubil i poder tornar amb comoditat. Finalment, Núria Tarré va afirmar que el target que s’espera a les activitats sigui un públic de proximitat –Espanya i França– i d’estades curtes. 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT