PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

Purito: «Per a mi, renovar era l’elecció més lògica»

Katusha fa oficial l’extensió de contracte del ciclista resident fins el 2016

Per EL PERIÒDIC

Joaquim Rodríguez celebra en el podi la victòria de la 12a etapa del Tour, dijous passat.
Joaquim Rodríguez celebra en el podi la victòria de la 12a etapa del Tour, dijous passat. | EFE / SEBASTIAN NOGIER
Joaquim Rodríguez està content a l’equip Katusha. Ha assolit els seus millors resultats en aquest equip i ha obtingut el seu màxim d’estat de forma formant part de l’equip rus. Això és un fet que ha portat a Purito a renovar una temporada més amb el Katusha, complint així el seu setè any a les seves files. 
 
«Com podria prendre la decisió de no continuar amb el meu equip actual? Tant els escaladors com els esprinters estem en una dinàmica guanyadora des de fa més d’un any i l’atmosfera mai ha estat millor que la d’aquesta temporada. Era el meu somni continuar amb el Katusha, amb els meus companys d’equip i tot l’staff. Per a mi, era l’elecció més lògica», va explicar el ciclista de Parets del Vallès en el comunicat que va publicar el web del conjunt rus. 
 
Com havia avançat la setmana passada després de l’etapa del Tourmalet, en la qual va patir una caiguda en la neutralitzada i va perdre totes les opcions en la general, Purito ja va anunciar que el tracte amb l’equip estava gairebé fet. Ahir va comentar: «Vam decidir fa uns dies continuar amb la nostra relació però al final sempre es tarda més per acabar el contracte». El resident a Andorra no va amagar la seva satisfacció per la renovació: «Sóc feliç per haver pogut firmar en el dia de descans. Ara puc encarar la setmana dinal del Tour sense preocupacions». 
 
Després de la segona jornada i última de tranquil·litat, els ciclistes entren avui als Alps en la setmana decisiva del Tour i en la qual Purito s’intentarà endur una nova etapa, que suposaria la tercera en el que porta de cursa. La 17a etapa, que va de Diagné les Bians a Pra Loup, és el primer pas per fer història.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT