PUBLICITAT

Encamp

FEDA vol consolidar les propostes culturals pròpies amb nova marca

L'objectiu és propulsar les activitats culturals relacionades amb l'energia

Per Marisa da Costa

Albert Moles, ahir.
Albert Moles, ahir. | ANA / M.T.
‘FEDA Cultura’ és la nova denominació sota la que ara s’engloben tots les propostes culturals que ofereix la parapública. El director general de Forces Elèctriques d’Andorra (FEDA), Albert Moles, va presentar ahir la nova marca en una roda de premsa oferida al Museu de l’Electricitat ubicat a Encamp, que neix amb la finalitat de «posar en valor la cultura i la història del Principat», tot vinculant ambdues vessants a la «ciència» per tal de «donar major visibilitat» a tots aquests factors i propulsar «el coneixement sobre la importància de l’energia al país» tant entre els seus habitants com de cara als visitants. L’objectiu és, en definitiva i segons va explicar Moles, «apropar-se al públic» a través de l’agrupació de totes les activitats culturals en aquesta sola marca i propulsar-ne la comunicació i el seu costat més «didàctic». 
 
Lligat amb l’esforç que s’esmerçarà en la comunicació de cara al públic potencial a través de plafons explicatius que s’aniran col·locant progressivament al Llac d’Engolasters, per exemple, el web ‘www.fedacultura.ad’ desplegarà les propostes culturals que ofereix FEDA i que cada any ha anat rebent entre 4.000 i 5.000 visitants però que la darrera temporada va anotar un descens en aquesta xifra. Per revertir aquesta tendència, ‘FEDA Cultura’ s’implicarà en donar publicitat a espais com el camí hidroelèctric d’Engolasters, el Museu de l’Electricitat a Encamp o altres col·laboracions en els àmbits artístics per tal de seguir potenciant una vessant cultural en què treballa d’ençà fa més de dues dècades per fer-la arribar a tots els públics. 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT