PUBLICITAT

ANDORRA LA VELLA

Andorra Go! espera arribar a les 50.000 descàrregues aquest any

Els responsables de l’aplicació busquen publicitar-se al mercat espanyol i introdueixen algunes novetats

Per IVÁN ÁLVAREZ

Jordi Segués, responsable de màrqueting d'Andorra Telecom
Jordi Segués, responsable de màrqueting d'Andorra Telecom | El Periòdic
Una aplicació dissenyada i desenvolupada per potenciar el comerç i donar-li visibilitat de cara al turista. Aquest podria ser el leit motiv de l’aplicació Andorra Go!, creada ara fa un any i amb motiu de l’edició de 2014 de l’Andorra Shopping Festival. Durant tot aquest temps, l’app ha evolucionat feliçment i ha anat introduint diferents aspectes per aconseguir potenciar l’eina. El responsable de màrqueting d’Andorra Telecom, Jordi Segués afirma a EL PERIÒDIC que ara, es fa un pas endavant i es busca arribar a un sector més ampli. «A través de les mailing list que Andorra Turisme envia als visitants intentarem captar el client potencial. Nosaltres també desplegarem mitjans com enviar correu electrònic a tota la gent que es connecta a la xarxa d’Andorra Wifi –que genera 40.000 nous usuaris mensuals– i potenciar la descàrrega de l’app», argumenta Segués.  
El responsable de màrqueting va anunciar que «estem negociant la col·locació d’alguna tanca a l’estat espanyol per afavorir que el visitant potencial es descarregui ja l’aplicació abans de venir. Esperem que estigui operatiu aviat». Amb totes aquestes novetats, Segués espera arribar a rebre 50.000 «descàrregues suplementàries en aquesta segona meitat d’any 2015 que fa poc que ha començat».
 
Bona acollida/ Andorra Go! té com a objectiu ser l’aplicació de referència del país de cara al turista, tot i que els residents també en poden treure benefici. «A banda de ser un llistat exhaustiu i actualitzat de tots els comerços que hi ha al Principat ofereix informació complementària com l’agenda cultural dels comuns i del Govern o informació en temps real sobre la disponibilitat dels aparcaments del país», apunta Jordi Segués que deixa clar que totes les campanyes que fan estan enfocades al turisme, però que el resident també és un client potencial dels comerços i pot ser un dels usuaris principals de l’aplicació.
 
Descarregada a més de 75 països/ A banda de llistar comerços, l’aplicació ofereix un sistema de cupons i descomptes que va aportar molta visualització. Segués apunta que «l’any passat, a l’Andorra Shopping Festival es van publicar 650 cupons que van generar 2.500 descàrregues i es van tenir unes 70.000 visualitzacions. És una eina molt útil pels comerços del país» 
Finalment, el responsable de màrqueting d’Andorra Telecom detalla que han millorat molt en l’àmbit del disseny i la usabilitat i a més s’ha perfeccionat el sistema de filtratge de cupons que ofereix l’aplicació. Ara, apunta, és més fàcil i agradable per fer servir i «genera un feedback amb l’usuari que potser abans mancava. També indica que han millorat el sistema de filtres per trobar els cupons més interessants pels usuaris i, en definitiva, han augmentat les campanyes de màrqueting per aconseguir nous usuaris, noves descàrregues i per posicionar-se completament en el mercat. Tot i que el sistema està en constant evolució, ja són visibles les millores de l’aplicació i del nou servei de cupons.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT