PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

62 països van seguir la passada Ultra Trail via Streaming

En total es van registrar 124.146 connexions per estar informats

Per ESTEFANIA GRACIA

Un corredor de l'Ultra Trail, en una edició anterior
Un corredor de l'Ultra Trail, en una edició anterior | ALEX LARA
Durant els tres dies en els que es va desenvolupar el passat Ultra Trail es van assolir un total de 124.146 connexions de persones que van visualitzar les imatges via Streaming, van fer els seguiment del crono dels corredors en temps reals i van accedir  al portal oficial de la carrera. 
 
En referència als països d’origen d’aquestes connexions, es van establir des de més de 62 països dels cinc continents, des dels que es van fer almenys una connexió via Streaming de l’Ultra Trail. 
 
De tots aquests països que es van connectar, França va encapçalar la llista, amb 3.202 connexions. Mentre que Espanya es va posicionar al segon lloc amb unes 2.839. Seguits, van estar Andorra i Portugal, amb 1.703 i 281 connexions respectivament. Després es podien trobar Japó, amb unes 178 connexions i Polònia amb 125. Seguidament estaven Itàlia i Holanda, amb 122 i 105 connexions, i Anglaterra, la República Txeca, Bèlgica, Estats Units, Alemanya, Suïssa i els Emirats Àrabs, amb connexions inferiors al centenar. 
 
Destacar també que el nombre total de visualitzacions via Streaming va ser de 43.097 el dia 26, 58.635 el dia 27 i 18.494 el dia 28. 
D’altra banda, el nombre d’usuaris diferents que van fer Streaming va ser d’un total de 7.662 el dia 26, 9.084 el dia 17, 4.402 el 28 i 1.644 el dia 29. A més, si es fa la segmentació per dispositius, el nombre de connexions el dia 27 va ser de 46.023 a través del portal, 7.857 a través d’Ipad i 3.351 a través d’Iphone. 
 
Serveis ofertats a l’Ultra Trail / Els diferents serveis de telecomunicacions que es van oferir durant l’Ultra Trail, van estar dotats per Andorra Telecom, i a través d’aquests, es va poder seguir la progressió dels participants de la cursa a través del posicionament online que oferia el portal andorraultratrail.com. 
 
I és que cada corredor portava entre els seu equipament un xip RDIF que era llegit per les balises que estaven distribuïdes per tot el recorregut. Aquestes balises –connectades a la xarxa 3G d’Andorra Telecom– enviaven les dades enregistrades a l’ordinador central de la cursa, sortint així publicades de forma immediata a la web de l’Ultra Trail. Destacar també que aquesta xarxa 3G, cobria el 75% del territori.
 
D’altra banda, durant els tres dies de la cursa, també es va oferir un accés continu a la pàgina web de l’Andorra Ultra Trail, amb la possibilitat de connectar-se –via Streaming– en directe des de diferents indrets i visualitzar les imatges a través de la pàgina web esmentada. 
 
Andorra Telecom és el partner tecnològic de l’Andorra Ultra Trail des del 2010 i, des de llavors, facilita a la competició la connectivitat necessària per garantir la seguretat de la prova i fer-la més accessible. 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT