PUBLICITAT

Andorra La Vella

L’Andorra Shopping Festival vol atraure uns 459.000 visitants

L’esdeveniment compta amb 633.000 euros de pressupost

Per ESTEFANIA GRACIA

Presentació de la campanya de la 3a edició de l’Andorra Shopping Festival.
Presentació de la campanya de la 3a edició de l’Andorra Shopping Festival. | ANA / B. N.
La 3a edició de l’Andorra Shoppping Festival –que se celebrarà del 9 d’octubre a l’1 de novembre– preveu atraure un 3,3% més de visitants que en l’edició passada, doncs l’esdeveniment vol arribar als 458.915 visitants (14.712 més que l’any passat). A més, del nombre total, també s’espera que l’esdeveniment aculli un 4,5% més de turistes espanyols, arribant als 216.357 i un 2,2% més de francesos, atraient-ne uns 242.558. De la mateixa manera, i desglossant  les dades totals entre els sectors de visitants, en aquesta nova edició de l’Andorra Shopping Festival es preveu que vingui un 5% més de turistes i un 2,7% més d’excursionistes. 
 
Per incentivar aquest augment d’afluència, s’han proposat algunes novetats per donar més renom a l’esdeveniment, com fer un circuit d’aparadors temàtics (basats en diferents street styles), l’art shopping al carrer, la dinamització i actuacions musicals pels principals eixos comercials, les activitats infantils, els tallers, els concursos i les promocions especials. 
 
A més, aquest any l’Andorra Shopping Festival s’avança unes setmanes respecte a les altres dues edicions anteriors per aprofitar el Pont del Pilar, festiu a Espanya. De la mateixa manera, l’esdeveniment coincidirà el 10 d’octubre amb la Nit Vivand que organitza el Comú d’Escaldes-Engordany, i altres jornades com l’Andorra Taula (del 9 d’octubre al 8 de novembre), on els diferents restaurants del país prepararan un menú amb productes autòctons i de temporada. I per aprofitar més les jornades, durant l’11 i 31 d’octubre, es faran animacions i s’allargarà la Nit del Shopping, on els establiments podran obrir fins les 23 hores i les 22 hores respectivament. Per escalfar motors, es farà un concurs on-line titulat ‘Ets un experts en moda?’ per guanyar una estada al Principat. A més, durant la celebració de l’Andorra Shopping Festival, hi haurà un concurs de fotografies temàtiques per a professionals i amateurs amb la possibilitat de participar en el sorteig d’un Apple Watch.
 
La iniciativa també té previst fer un major ús de les noves tecnologies durant aquesta edició, doncs s’incentivarà la participació a les xarxes socials i es promocionaran descomptes exclusius en forma de cupó des de l’app Andorra Go, on els diversos establiments que participen a l’Andorra Shopping Festival, ja siguin botigues o restaurants, mostraran les seves ofertes més destacades. 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT