PUBLICITAT

Peramola

Nova presentació per mostrar quines són les prioritats del nou POCTEFA

La Seu d'Urgell acull una jornada tècnica per resoldre els dubtes pràctics

Per EL PERIÒDIC

Presentació al Pirineu dels programes POCTEFA i FEDER.
Presentació al Pirineu dels programes POCTEFA i FEDER. | RÀDIOSEU
La Seu d’Urgell acollirà el pròxim dilluns, 5 d’octubre, una jornada tècnica per presentar els programes POCTEFA FEDER 2014-2020 al Pirineu. La jornada es durà a terme a La Sala de la Immaculada de la ciutat. La presentació està adreçada als representats polítics i tècnics de l’Administració local de l’àmbit territorial de Catalunya (Lleida i Girona), Andorra i Departaments Pirinencs del Languedoc-Roussillon i Midi-Pyrénées per donar-los a conèixer quines són les prioritats tant del nou POCTEFA com del nou FEDER, i alhora poder resoldre els diversos dubtes pràctics que es puguin plantejar, segons ha comunicat l’Ajuntament de la Seu d’URgell. 
 
A més, en aquest sentit, la regidora de Promoció Econòmica i Treball Transfronterer de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, Mireia Font, ha explicat que «actualment ens trobem a l’inici del nou període de programació dels Fons Estructurals de la Unió Europea i, per tant, a partir d’ara aniran sortint diferents convocatòries de programes de la UE com, per exemple, el Programa de Cooperació Transfronterera Espanya, França, Andorra (POCTEFA) que ja s’ha publicat. A banda, el programa Operatiu del FEDER ja està aprovat i, per tant, començaran a publicar-se les primeres convocatòries per tal que els Ens Locals de Catalunya puguin accedir a aquest Fons Europeu». 
 
De la mateixa manera, Font, ha afegit respecte la celebració i organització d’aquesta jornada a la capital de l’Alt Urgell que d’una banda, «i atesa la vocació fronterera de la Seu d’Urgell, vam pensar que podria ser d’utilitat organitzar una jornada sobre aquest programa que ens resolgués i aclarís dubtes, i de l’altra, aprofitar per conèixer les principals línies del FEDER». 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT