PUBLICITAT

El Palau de Gel rep una nota de 7,6

EL PERIÒDIC
CANILLO

La comissió rectora del Palau de Gel va validar ahir els resultats de la primera onada d'enquestes de satisfacció, així com l'estudi de mercat i la nova imatge corporativa. Segons les enquestes, fetes a clients sobretot d'Andorra (65%), l'equipament ha obtingut una valoració global d'un 7,6 sobre 10, una nota que el director del Palau de Gel, David Caubet, va valorar positivament.

Per apartats, el més ben valorat és l'atenció al client, mentre que la restauració s'endú la pitjor nota, encara que arriba al 7 sobre 10. Pel que fa a les tarifes dels abonaments, el 28% dels enquestats consideren que són molt o bastant barates, el 48% que són adequades, mentre que només el 19% creuen que són bastant o molt cares. La següent onada es farà als no residents.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT