PUBLICITAT

Andorra La Vella

El Govern sorteja tres xecs de 3.000€ per la campanya de Nadal

Des d’avui i fins el dia 19 es preveuen repartir unes 25.000 butlletes

Per IVÁN ÁLVAREZ

Noemí Pedra i Neus Soriano, abans de la seva presentació, ahir a l’edifici administratiu.
Noemí Pedra i Neus Soriano, abans de la seva presentació, ahir a l’edifici administratiu. | SFGA
El Govern enceta una campanya, Per Nadal, comprar a Andorra té premi, amb l’objectiu de fomentar el consum intern i, des d’avui i fins el dia 19 de desembre, es repartirà una butlleta de regal a tots aquells que realitzin una compra superior a 30 euros en algun comerç del Principat. La butlleta dóna dret a participar en el sorteig de tres xecs de 3.000 euros i de 30 paneres de productes andorrans. 
 
La secretaria d’Estat de Turisme i Comerç, Neus Soriano, va explicar que «oferim la possibilitat d’obtenir una recompensa atractiva pel fet de realitzar les compres de Nadal a Andorra» i va indicar que l’any passat es van repartir 18.000 butlletes i que els previsions d’enguany eren 7.000 més, unes 25.000, ja que l’any passat la compra mínima per aconseguir el xec era de 50 euros. Soriano va explicar que, aquest cop, la campanya «serà similar a la de l’any passat» i que l’objectiu seguirà sent «incentivar el consum intern, premiar el consumidor que fa les seves compres de Nadal a Andorra i aprofitar la campanya per donar a conèixer els productes que es fan al nostre país».
 
El sorteig, amanit amb música i animacions, es realitzarà el mateix dia 19, a les 12 del migdia, a la plaça de la Rotonda d’Andorra la Vella i se sortejaran els esmentats tres xecs de 3.000 euros per gastar als comerços del país durant la tarda del mateix dia 19. A més, hi haurà l’opció per als participants no agraciats amb els xecs, d’aconseguir alguna de les 30 paneres de productes andorrans.
 
Sorteig presencial / Una de les condicions sine qua non és que el sorteig és presencial i, per tant, hauran d’assistir personalment a la plaça de la Rotonda. En cas que el guanyador no hi sigui present al sorteig es disposa d’una forquilla de 30-45 minuts per personar-s’hi i recollir el premi. En cas contrari perdran la distinció i es tornaria sortejar.
 
La campanya està dirigida, principalment, als residents, tot i que també inclou els visitants. El pressupost total per a la campanya és de 58.000 euros –12.000 en premis i 46.000 en cost organitzatiu– i la difusió es farà a través de mitjans escrits, digitals i de ràdio nacionals, a través d’opis i tanques de publicitat i de les xarxes institucionals.
 
Rebaixes / D’altra banda, la directora de màrqueting i comunicació d’Andorra Turisme, Noemí Pedra, va presentar la campanya Les rebaixes a Andorra són una altra història. Aquesta promoció arrenca el 8 de desembre a Catalunya i França, i el 18 de desembre a Andorra, el mateix dia en què comencen les rebaixes.
 
Pedra va explicar que «a nivell gràfic seguim combinant el tema de les rebaixes amb un fons de natura i ens avancem a l’oferta d’Espanya i França».
 
La campanya tindrà un cost total de 104.000 euros, desglossats en els 80.000 euros destinats al pla de comunicació, els 18.000 al pla de comunicació interna i els 6.000 pressupostats per a la producció (màsters, falques en tres idiomes, compra d’imatges i adaptacions). La responsable de màrqueting i comunicació d’Andorra Turisme va afirmar que «pel que fa al pla de comunicació invertirem un total de 80.000 euros de la campanya de comunicació exterior i hi haurà una altre interna per incentivar el consum intern un cop acabada la campanya de Nadal». És a dir, el pla de comunicació exterior engloba els 40.000 euros destinats a Catalunya i els 40.000 a França i el de comunicació interna, uns 18.000 euros. 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT