PUBLICITAT

LA MASSANA

DA pretén impulsar la marca Vallnord amb més activitats

El partit vol anar més enllà de la neu a l’hivern i la pràctica de la BTT a l’estiu

Per ESTEFANIA GRACIA

Judit Villaró, Regina Llorens i Jordi Serra a l’estació de Pal, ahir.
Judit Villaró, Regina Llorens i Jordi Serra a l’estació de Pal, ahir. | CIUTADANS COMPROMESOS
El número 13 de la candidatura de Demòcrates per Andorra (DA), Jordi Serra, acompanyat dels candidats número dos i cinc, Judit Villaró i Regina Llorens, van visitar ahir al matí a l’estació de Pal per donar a conèixer la reorientació que es vol donar a Vallnord, «que hauria de tenir una imatge global amb la implicació de més sectors», segons van destacar els candidats.  
 
D’aquesta manera, Serra va esclarir que és necessari «donar un nova visió del segell Vallnord d’una manera més global, és a dir, que s’obri al món de la restauració, el lloguer d’esquís i l’hostaleria». També en opinió de Serra, actualment està massa focalitzada als esports de neu i la pràctica de BTT a l’estiu i «cal redefinir la situació».
 
Així, el candidat creu que la manera més efectiva de dur a terme la globalització de la marca és mitjançant de la creació d’una central de reserves que ajudaria augmentar les vendes a través d’Internet i la creació d’una aplicació per a mòbils. En aquest sentit, Serra també va afegir que la venda directa «és el futur i és el que demana cada cop més el turista, no ho podem passar per alt». 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT