PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

La marca de Vall Banc, una realitat desconeguda

La imatge corporativa de l’entitat pont existeix des del passat estiu i, a nivell intern, fa un cert temps que està implementat en el dia a dia del banc

Per IVÁN ÁLVAREZ

El logo de Vall Banc.
El logo de Vall Banc. | EL PERIÒDIC
Ha passat bastant desapercebuda, però, des de fa un cert temps, la cúpula de BPA fa servir la imatge corporativa de Vall Banc en bona part de la seva documentació i en els power point de les seves presentacions. Els treballadors ja porten uns mesos familiaritzats amb aquesta nova marca de l’entitat pont que ha de traslladar els actius de BPA cap a la nova entitat, en un pas mes del procés.
 
El calendari ha anat descomptant els dies i els mesos, gairebé set, des que es va començar a esborrar qualsevol empremta de BPA. A finals de juny, es van començar a veure com els operaris despenjaven imatges publicitàries de l’entitat intervinguda en molts edificis, com és el cas de la fotografia adjunta on és veu a un encarregat de retirar una lona en la façana posterior d’un dels edificis que dóna al carrer dels Paraires a Escaldes-Engordany. Des de llavors, des del passat estiu, la marca corporativa de Vall Banc ha anat apareixent en el teixit de BPA de forma progressiva i els treballadors han anat poc a poc familiaritzant-se i convivint amb aquest nou logo. La imatge es va acabar de perfilar durant els mesos de juny i de juliol tot i que «encara no es feia servir perquè estava BPA, però ja estava creada» va apuntar un ex treballador a EL PERIÒDIC. «Ara, des de fa uns mesos, s’està introduint i les fan servir per a presentacions» va apuntar.
 
Un logo envoltat de crítiques / El que ha pogut constatar aquest rotatiu és que la imatge corporativa no va caure gaire gens bé des del principi i no va semblar agradar ningú en considerar-se «poc original», tant al gruix de treballadors de l’entitat com als alts càrrecs.
 
La marca corporativa, segons les fonts consultades, es va encarregar a l’equip de màrqueting intern del banc. Un equip de dues persones que van veure com es permutaven les seves funcions dins de l’entitat, fruit de la decisió de prescindir d’elles per «no tenir imaginació» a l’hora d’elaborar la nova imatge corporativa del banc pont. Fins i tot, un altre extreballador de BPA afirma que la marca corporativa «era motiu de burla pels passadissos» i també van aflorar molts comentaris producte de la indignació general, com per exemple parlar de «Chupabanc» per referir-se a l’entitat pont.El següent pas, que encara no s’ha dut a terme, és encarregar a alguna impremta el treball de realitzar els impresos, ja que, de moment, tota la documentació existent amb aquest logotip es conserva exclusivament a nivell i per ús intern. 
 
L’altre fase que es tenia prevista fer-se de manera imminent, la de la migració informàtica, haurà d’esperar i fins el mes que ve no es començarà a realitzar. 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT