PUBLICITAT

La Seu d'Urgell

Ràfting Parc, nova marca per promocionar el Parc Olímpic

‘L’aventura segura’ esdevé el nou lema d’atracció turística

Per EL PERIÒDIC

Batalla durant la presentació de la nova marca, ahir.
Batalla durant la presentació de la nova marca, ahir. | RÀDIO SEU
El Parc Olímpic del Segre renova la seva marca promocional,encarada a atraure turisme familiar i d’oci, per Ràfting Parc. L’aventura segura és la nova insígnia que acompanya el canvi d’estratègia de la instal·lació, aprofitant la peculiaritat del canal urgellenc, especialment atractiu per a les famílies i els grups. L’estratègia de promoció també inclou la nova gestió del bar-restaurant, que vol esdevenir un espai dinamitzador de les instal·lacions, de cara als visitants i la gent de la Seu, tal com va informar ahir el canal radiofònic de la ciutat.

L’alcalde urgellenc, Albert Batalla, va destacar durant la presentació del nou model que la intenció és «obrir una nova etapa que recull tot allò bo dels darrers 25 anys del Parc del Segre» i que, alhora, és «un projecte de futur perquè passi a ser un referent esportiu i d’oci familiar a Catalunya». Per Batalla, l’estratègia per donar un nou discurs i orientació al Parc respon «a les seves potencialitats», unes possibilitats a les que ara es vol donar embranzida i a les que no s’havia donat prou força en els darrers anys però que es creu que tindran força a l’hora de cridar l’atenció de les famílies.

Xarxes socials  i promoció/ La promoció de la nova marca s’efectua en el marc d’un pla de màrqueting aprovat pel Consell d’Administració del Parc Olímpic del Segre. De moment, ja s’han creat diferents perfils a Twitter, Facebook i Instagram, a més d’una pàgina web. Com a accions immediates hi ha prevista a final d’abril una trobada de bloguers especialitzats i un concurs a les xarxes socials que permetrà crear una base de dades de públic interessat en el producte turístic local. Tota la tasca promocional es farà de forma conjunta amb Turisme Seu.

El regidor d’Esports de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, Isidor Alberich, va subrratllar que «ara comença la visualització de la renovació, que més endavant també inclourà la creació de paquets turístics tenint en compte la vessant familiar d’aventura segura».

Amb tot, també es farà un canvi en la imatge. El logotip, que s’utilitzarà en competicions esportives o esdeveniments generals, serà a partir d’ara sensiblement diferent, amb un to daurat. Pel que fa la marca Ràfting Parc-La Seu d’Urgell, vol treure partit de la que és la principal activitat esportiva que s’oferta i del concepte de ‘parc’ com a recinte tancat amb molta tria d’opcions de lleure. El lema ‘Aventura segura’ respon a la idea que s’hi garanteix el cabal suficient durant tot l’any i s’ofereix una proposta familiar en què tothom s’ho passarà bé en un entorn vigilat i controlat.

El gerent del Parc Olímpic del Segre, Francesc Ganyet, es va mostrar satisfet per l’impuls promocional a la instal·lació i va expressar el convenciment que la part esportiva «pot combinar-se perfectament amb la part turística». Ganyet espera que la nova marca ajudi a desenvolupar i incrementar el públic, que pot optar actualment per una àmplia oferta. L’objectiu és difondre la nova marca i aconseguir «una progressió a l’alça que veiem clarament factible» del nombre d’usuaris, va indicar l’alcalde urgellenc, Albert Batalla. 

Comenta aquest article

PUBLICITAT