PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

Operacions de pit, consoladors i fel·lacions com a reclam

Els establiments d’arreu han emprat a les noies des de fa temps com un atractiu més per promocionar les seves festes

Per EL PERIÒDIC

Les discoteques busquen noves ofertes i reclams femenins per assegurar-se l’assistència.
Les discoteques busquen noves ofertes i reclams femenins per assegurar-se l’assistència. | EL PERIÒDIC
Fer servir les noies com a reclam per amenitzar la festa nocturna i procurar que més nois entrin als locals és un fet que s’ha fet, es fa i se seguirà fent. És ètic? Això ja té cabuda en un mateix. Si més no, és curiós i sorprenent –per a bo o per a dolent– que les discoteques s’enginyin constantment una i mil ofertes per atreure als joves. 
 
A Mallorca, sense anar més lluny, una discoteca de la localitat va sortejar una operació de pit entre els seus assistents. Els fets van ocasionar les denúncies de l’Institut Balear de la Dóna i d’alguns partits polítics, que van demanar la suspensió del sorteig, segons va informar en el seu moment El Periòdico. 
 
Un altre acte, que va copsar en aquest cas la ciutadania de Mallorca, Eivissa i Benidorm, va ser el mamading, una pràctica que durant el 2014 es va dur a terme en diversos establiments. Segons va explicar llavors el Mallorca Diario, varies discoteques oferien barra lliure de beguda a canvi de fel·lacions als clients. El mateix mitjà va pujar un vídeo on es podia veure aquesta pràctica emmarcada com un concurs, on les noies havien de realitzar un número determinat de fel·lacions a diversos nois durant un temps establert, i la que aconseguia sumar-ne més, tenia beguda gratis durant tota la nit. Així mateix, segons Minuto Digital, una discoteca de València basava el seu reclam festiu en regalar consoladors a les 400 primeres noies que compressin una entrada. 
 
Actes denigrants, infamants i humiliants, sí, però recordem que la majoria d’aquestes pràctiques  es duen a terme de forma voluntària, i sovint, sota la influència de l’alcohol, que aconsegueix ennuvolar el cervell dels joves de tal manera que per a molts d’ells aquestes són accions que entren dins de la diversió i disbauxa de sortir de festa. 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT