PUBLICITAT

L'esforç de Llovera a Alemanya obté premi amb la 8a posició final

  • El pilot acaba molt cansat físicament però satisfet per l'esforç, que li servirà de cara al futur
EL PERIÒDIC
TRIER

Periodic
El Fiat de Llovera i Rozada supera ahir un dels revolts dels trams especials del Ral.li d'Alemanya. Foto: FOTO ESPORT

Molt cansat, però extremadament satisfet. Així es trobava Albert Llovera (Fiat Grande Punto Abarth S2000) després d'haver finalitzat el Ral.li d'Alemanya corresponent al Campionat del Món. La 8a plaça a la classificació final del SWRC és el millor reconeixement a l'excel.lent treball del pilot d'Abarth i del seu equip, en un ral.li que va començar amb dubtes, ja que no va tenir la possibilitat de preparar-lo tal com els hauria agradat i que ha acabat amb l'andorrà i el seu copilot, Borja Rozada, en el podi final de la prova. Una vegada més, Llovera ha demostrat la seva capacitat de sacrifici en l'alta competició.

Llovera i Rozada van completar la cursa amb un desavantatge de 29min 40s respecte al guanyador, l'equip suec d'Skoda Sandell-Axelsson. Abans de pujar al podi, Albert recapitulava d'aquesta manera els principals obstacles que ha hagut de sortejar aquests dies: "Durant la primera i aquesta última etapa la mitjana de revolts a superar amb el fre de mà ha estat d'una per quilòmetre, cronometrat, només se'ns ha parat el cotxe una vegada i hem fet una virolla, i per a mi és tot un èxit". Llovera va veure coses positives: "En totes les segones passades de les especials hem baixat els cronos de manera clara". També va recordar que és un pilot més acostumat a la terra que no pas a l'asfalt: "El fet de no córrer sobre asfalt de manera habitual potser provoca certa desconfiança... però només en les passades inicials. Són detalls que anirem analitzant en les setmanes vinents i que ens ajudaran en el futur. El que si és cert és que quan tornem a Trier ho farem convençuts de les nostres possibilitats". Una vegada acabada la prova, Llovera, pensa canviar el xip radicalment: "Ara necessito desconnectar i recuperar la meva forma física, que en aquests moments està molt tocada. Tenim cinc setmanes per davant per preparar el Ral.li de França (1, 2 i 3 d 'octubre), i aquesta vegada sí que intentarem acudir amb una millor posada a punt".

De totes maneres, abans de poder gaudir del descans, Llovera encara haurà de superar una última prova d'esforç: el retorn a casa. Són, més o menys, 2.000 els quilòmetres que separen la ciutat alemanya d'Andorra i que Albert farà amb cotxe. Esportivament, la pròxima cita del Campionat del Món S2000 serà a França, en un ral.li en què, de nou, Llovera lluitarà contra l'asfalt. [email protected]



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT