PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

Campanya de captació de socis amb imatges antigues

Amb el lema ‘Mai por’ el club utilitza el fons de la Fundació Valentí Claverol

Per EL PERIÒDIC

Fotografia amb un autobús passant entre metres de neu.
Fotografia amb un autobús passant entre metres de neu. | Fundació Valentí Claverol
El BC MoraBanc Andorra vol seguir ampliant la seva massa social. Per aquest motiu inicia una campanya de captació de socis per a la temporada 2016-17, on mantindrà els preus dels abonats del curs anteriors. La iniciativa engegada té l’etiqueta de Mai por i compta amb el fons visual de la Fundació Valentí Claverol.
 
La campanya està composada per fotografies antigues d’Andorra, que mostren diferents paratges del Principat i on es posa èmfasi en la tasca realitzada per la gent del país per tal de tirar sempre endavant. Aquest símil és el que des del club volen portar a la vessant esportiva, a tot el que està al voltant de l’equip de la Lliga Endesa. La Fundació Valentí Claverol cedeix gratuïtament totes les imatges promocionals, un total de 10.
 
Actualment el MoraBanc compta amb al voltant dels 2.200 socis. «El nostre propòsit és créixer però sense marcar-nos un objectiu concret. Estem consolidats i la nostra voluntat és perdurar en el temps», indica el president del club, Gorka Aixàs. La intenció és «ser el màxim d’abonats possibles. La capacitat del pavelló encara ens dóna per més», però són conscients que arribar a xifres força més elevades com s’havien marcat anteriorment, amb la meta dels 3.000, costarà arribar-hi més del que s’havien plantejat, ja que el creixement és lent: «El primer any sí que vam créixer molt ràpid en quan a abonaments. La tendència que teníem en un segon any i que estem veient ara és més sostinguda en el temps».
PUBLICITAT
PUBLICITAT