PUBLICITAT

Ordino

Ordino presenta una ‘app’ per buscar feina

L’aplicació mòbil serà un gestor d’incidències i de continguts

Per El Periòdic

El conseller Xavier Herver, ahir durant la presentació.
El conseller Xavier Herver, ahir durant la presentació. | ANA / J.R.
Aprofitant el lema Ordino és viu, el comú de la parròquia va presentar ahir al matí una nova app perquè els residents de la parròquia disposin d’una nova eina de comunicació directa amb l’administració. L’objectiu principal de l’aplicació és convertir-se en «el canal de comunicació principal entre la parròquia i els ciutadans», segons va explicar el conseller d’Administració, Comunicació, Comerç i Dinamització d’Ordino, Xavier Herver.
 
L’aplicació inclou un gestor d’incidències, per tal que els ciutadans puguin informar de qualsevol incidència relacionada amb el manteniment, neteja o circulació de la parròquia, i a més també disposa d’un servei de geolocalització per ubicar la incidència i un apartat on poder adjuntar una foto del problema a tractar, un servei similar al que ofereixen les aplicacions dels comuns d’Escaldes-Engordany i la Massana. Tot i això, el cap de departament de Comunicació i Sistemes d’Informació d’Ordino, Agustí Guimerà, va assegurar que «la principal diferència amb les aplicacions de les altres parròquies és que aquesta és, a més, un generador de continguts».
 
Un altre dels aspectes rellevants és l’accessibilitat a diferents informacions de la parròquia, com les ofertes de treball del comú, les ajudes socials, el calendari fiscal parroquial o les inscripcions a l’escola bressol, entre altres. El cost de l’aplicació ha estat de 3.000 euros per posar-la en funcionament més 3.000 euros de manteniment a l’any.

Comenta aquest article

PUBLICITAT