PUBLICITAT

Madrid

La baronessa Thyssen, estrella a l’estand d’Andorra Turisme a Fitur

L’entitat de Budzaku mostra la pròxima oferta d’estiu i d’hivern amb el museu com a producte ‘top’

Per El Periòdic

Jaume Gaytan (ambaixador d’Andorra a Espanya), Budzaku, Carmen Thyssen, i Francesc Camp, ahir a Fitur.
Jaume Gaytan (ambaixador d’Andorra a Espanya), Budzaku, Carmen Thyssen, i Francesc Camp, ahir a Fitur. | Andorra Turisme
No ha faltat l’estand d’Andorra Turisme a la Fira Internacional de Turisme (Fitur) que acull Madrid cada any per aquestes dates. Ahir era el primer dia de la 37a edició, la inauguració, i va ser la baronessa Thyssen qui va acaparar totes les mirades. Tita Cervera no va faltar per oferir-se com a imatge del Museu, el producte estrella que ofereix el Principat i que obrirà les seves portes el pròxim 16 de març a l’antic hotel Valira d’Escaldes-Engordany.
 
La baronessa va anar a amb la companyia del seu nebot Guillermo Cervera, que té previst presentar el nou projecte –que de moment formen 26 quadres– davant la premsa especialitzada avui mateix a l’estand andorrà com el gran atractiu cultural del futur dins les nostres fronteres. Tots dos van ser rebuts per Budzaku i el ministre de Turisme i Comerç, Francesc Camp, màxims encarregats de fer arribar a la gent l’oferta turística d’estiu i d’hivern, amb d’altres productes top com ara la Copa del Món de BTT a Vallnord –1 i 2 de juliol– l’etapa andorrana de la Vuelta a Espanya 2017 de ciclisme –21 i 22 d’agost– o l’espectacle del Cirque du Solei Scalada Stelar acompanyat, segons informa l’agència ANA, d’un concurs amb bloggers de viatges perquè en facin promoció online, que consisteix en penjar fotografies de l’estand d’Andorra i les més originals tindran com a premi anar convidats a l’estrena.
 
Una altra novetat és el disseny nou de l’expositor tricolor, que en aquesta ocasió ofereix una imatge més moderna, fent ressaltar les imatges i els vídeos que es projecten en gran format i ajudant a que alguns fixes cada any com Grandvalira, Vallnord, Ski Andorra, Caldea-Inúu, Naturlandia els grups hotelers i l’Associació d’Agències de Viatges tinguin les millors armes per seduir als potencials turistes que volten per allà.
 
 
Actua sedueix amb el turisme de salut les grans potències
 
La participació de l’agència de promoció econòmica d’Andorra Actua, ahir al matí a Fitur Salud, es va tancar amb 14 reunions de negoci. Els contactes van arribat, principalment, de facilitadors de turisme mèdic i consultors de països tan diversos com Canadà, Espanya, Itàlia, Mèxic, Regne Unit, Rússia i Xina, que van voler conèixer el potencial del Principat en aquest camp per estudiar com poder oferir-lo als seus clients.
 
Els professionals estrangers es van interessat en gran mesura pels tractaments que es poden realitzar al país sobre medicina estètica, dermatologia, aigües termals, oftalmològics per a infants i també sobre l’oferta complementària d’Andorra a nivell de medicina esportiva en matèria de recuperació de lesions traumatològiques.
 
Sessions B2B / En aquestes sessions business to business (B2B), l’objectiu va ser el d’entaular les relacions comercials amb una selecció de compradors convidats, procedents tots ells de països emissors i que representen a prescriptors mèdics, organismes nacionals de la salut, facilitadores, agències de viatge especialitzades internacionals i asseguradores.
 
Cal recordar que Fitur Salud no és més que un tipus de turisme especialitzat que va l’alça a tot el món, una plataforma de referència per a la promoció del turisme de salut on exposen a Madrid la seva oferta els agents interessats: hospitals i clíniques, balnearis, clústers i destinacions turístiques, facilitadors mèdics, agències de viatge especialitzades, proveïdors i empreses de serveis de turisme sanitari. H

PUBLICITAT