PUBLICITAT

El pla de viabilitat de Vallnord desaconsella prescindir de Martí Rafel

  • El model de comercialització conjunta seria com el de Grandvalira
  • Camp indica que Emap ha complert el pla d'inversions i Secnoa, no
IRENE CASASAYAS
LA MASSANA

Periodic
Rafel i Camp, en una roda de premsa de presentació de Vallnord. Foto: TONY LARA

El pla de viabilitat i estratègia de Vallnord desaconsella prescindir del director general, Martí Rafel. Ho va explicar ahir aquest diari el cònsol de la Massana i president del consell d'administració, Josep Maria Camp, que en la línia de l'any passat, quan van esclatar les crítiques per la situació deficitària de la societat, va tornar a atorgar plena confiança a la gerència del domini.

El polític massanenc va declarar que la direcció general "no ha pogut exercir com a tal", atès que quan va entrar a la companyia "ja es va trobar aquest escenari". Per tant, "els ha estat impossible gestionar com voldrien". I és que l'actual model contempla que Vallnord ha de cursar el pagament d'uns cànons a les societats d'Emap (Pal-Arinsal) i Secnoa (Ordino-Arcalís) que ascendeixen a 7,6 milions d'euros, fet que impedeix qualsevol marge de maniobra tenint en compte que la marca hauria d'assolir quantitats superiors a la xifra citada per aconseguir beneficis.

PER SEPARAT, MÉS CÒMODE
El cònsol es va referir al model de gestió dividit en societats, però amb la continuació de la promoció dels camps de neu a partir de la marca comercial com una opció que "potser és més còmode per a cada part". I hi va afegir: "Puc entendre que a Ordino ho vulguin portar a la seva manera perquè costa que a casa teva et vinguin a manar". En aquest sentit, va manifestar que "no cal enganyar-se, ni fer segons quines declaracions i shows perquè si hi ha voluntat, es pot solucionar", alhora que va remarcar que "no podem polititzar el tema".

Tot i que inicialment es pugui interpretar que cadascuna de les parts aprovaria recular a l'antic model, Camp va assenyalar que es coincideix en mantenir la promoció conjunta, fent ús d'un sistema similar al que té actualment Grandvalira amb una direcció general amb un perfil absolutament comercial. Aquesta nova orientació respondria a aglutinar els departaments de l'àrea comercial, comunicació i màrqueting sota la firma Vallnord, i en suprimiria automàticament l'òrgan gestor actual.

[email protected]



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT