PUBLICITAT

Andorra la Vella

Campanya que exemplifica els desafiaments vitals

El MoraBanc l’engega amb l’objectiu de guanyar socis i aficionats per a la pròxima temporada

Per JOAN JOSEP BLASCO

Un dels cartells de la campanya promocional del MoraBanc.
Un dels cartells de la campanya promocional del MoraBanc. | BCA
El MoraBanc presentava ahir la campanya promocional de cara a la pròxima temporada. La intenció és mostrar moments de la vida on s’han d’afrontar desafiaments, seguint el lema del club del Mai por.
 
En aquesta ocasió se li dona continuïtat a la campanya anterior amb un Més mai por, mostrant diferents imatges promocionals que suposen reptes a la vida, com els estudis, declarar-se o que un infant doni el seu primer pas. Un dels més vistosos és el d’un peix amb els colors de la bandera del país amb una aleta de tauró, demostrant que tot i ser petits, l’equip competeix com qualsevol dels grans. Amb aquesta iniciativa es vol fer créixer la massa social de l’entitat. Compta amb 120 nous socis i la xifra total d’abonats està al voltant dels 2.300. Fins al 29 de septembre segueix oberta la promoció de 20% de descompte per l’antic soci i del 10% pel nou. El club vol tenir un detall amb els abonats més fidels i els que assisteixin a tots els partits la propera temporada obtindran per a la renovació del carnet de la següent una rebaixa del 10%.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT