Gass el Periòdic d'Andorra
Publicitat

Notícia

Campanya que exemplifica els desafiaments vitals

El MoraBanc l’engega amb l’objectiu de guanyar socis i aficionats per a la pròxima temporada

BC Andorra, MoraBanc, bàsquet, ACB, Lliga Endesa, socis, abonats, campanya
Un dels cartells de la campanya promocional del MoraBanc. Autor/a: BCA
El MoraBanc presentava ahir la campanya promocional de cara a la pròxima temporada. La intenció és mostrar moments de la vida on s’han d’afrontar desafiaments, seguint el lema del club del Mai por.
 
En aquesta ocasió se li dona continuïtat a la campanya anterior amb un Més mai por, mostrant diferents imatges promocionals que suposen reptes a la vida, com els estudis, declarar-se o que un infant doni el seu primer pas. Un dels més vistosos és el d’un peix amb els colors de la bandera del país amb una aleta de tauró, demostrant que tot i ser petits, l’equip competeix com qualsevol dels grans. Amb aquesta iniciativa es vol fer créixer la massa social de l’entitat. Compta amb 120 nous socis i la xifra total d’abonats està al voltant dels 2.300. Fins al 29 de septembre segueix oberta la promoció de 20% de descompte per l’antic soci i del 10% pel nou. El club vol tenir un detall amb els abonats més fidels i els que assisteixin a tots els partits la propera temporada obtindran per a la renovació del carnet de la següent una rebaixa del 10%.
Publicitat

Comentaris


No hi ha cap comentari


T'has de registrar per comentar les notícies o entra amb el teu usuari

Publicitat


Editorial

Reutilitzar roba i objectes: sostenibilitat i solidaritat

  • 0
Publicitat

Opinions

Més opinions


Publicitat

Entrevista

JOAN MARTÍNEZ BENAZET: «La contractació és un dels majors problemes»

JOAN MARTÍNEZ BENAZET Director assistencial del SAAS

JOAN MARTÍNEZ BENAZET: «La contractació és un dels majors problemes»
Publicitat

Monogràfic

Business 55

Business 55 Descarregar PDF
Publicitat
Publicitat