PUBLICITAT

Primera línia de marxandatge sostenible andorrà

La iniciativa s’agrupa sota el lema ‘Petit país, Grans records’

33Productes del nou marxandatge
33Productes del nou marxandatge | Andorra Turisme
Andorra Turisme va presentar ahir la primera línia de marxandatge sostenible del Principat, sota el paraigua del lema ‘Petit país, Grans records’. 
Els articles tèxtils que presenta la iniciativa prioritzen la utilització de materials sostenibles com el cotó orgànic, la producció a Europa i un disseny exclusiu, original i únic. Tots els elements de la col·lecció tenen un empaquetatge de cartró reciclat i no tintat. 
 
El projecte es va començar a treballar ara fa tres anys, mitjançant un concurs al qual es van presentar cinc empreses. Els guanyadors van destacar per la seva posada en valor de la personalitat pròpia i genuïna del país a través de cinc elements identificatius: la neu, la muntanya, la cultura, l’aigua i l’estil de vida andorrà. 
 
L’eslògan sota el que s’agrupa el marxandatge pretén destacar el gran nombre d’experiències que ofereix Andorra, en contraposició a la mida del país. 
 
Des d’ahir el material està a la venda a l’oficina de turisme d’Andorra la Vella i ben aviat arribaran a la resta d’oficines del país, en virtut dels acords establerts en el marc del programa Infoturisme. La voluntat és que els productes oferts s’adaptin segons l’època de l’any. 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT