PUBLICITAT

Andorra la Vella

L’Andorra Shopping Festival preveu un petit creixement

La cinquena edició coincideix amb què no hi ha cap pont

Per Iván Moure

Un operari enganxa la campanya de l'Andorra Shopping Festival 2017 a la porta d'un ascensor públic de la capital.
Un operari enganxa la campanya de l'Andorra Shopping Festival 2017 a la porta d'un ascensor públic de la capital. | SFG
Tot i el «balanç positiu» que es va presentar ahir sobre els visitants que van venir a Andorra a l’estiu, la vida segueix sense  pausa. Camp i Betim Budzaku van aprofitar la roda de premsa d’ahir no només per fer balanç de l’estiu, sinó també per parlar de l’Andorra Shopping Festival, que serà en tres setmanes. La previsió per a la cinquena edició és registrar un creixement del 2%, de nou una xifra conservadora, tot i que aquest any tampoc no seria estrany veure un resultat negatiu perquè l’1 de novembre (Tots els Sants) cau en dimecres i l’11 (L’Armistice) en dissabte. No hi ha pont als països veïns i lògicament això pot afectar a nivell turístic.
 
Del 3 al 12 de novembre, el Principat es transformarà de nou en un espectacle gegant focalitzat en les compres i, més en general, en el consumisme. En dinamitzar-ho tot. En treure tots l’arsenal d’encants que té el país i fer-los interactuar amb un únic objectiu: que vinguin turistes en una de les temporades més baixes de l’any en afluència.
 
No faltarà la varietat d’oferta, desglossada en set grans punts. Com sempre, els carrers de l’eix comercials s’ompliran de música amb concerts en viu, també hi haurà activitats infantils perquè els més petits també tinguin entreteniment, s’ha creat la Beauty Showroom amb dues especialistes del món de la bellesa que farà assessorament gratuït enmig del carrer i també un ganxo decoratiu amb l’Street Art Shopping que conformaran set escultures gegants –uns auriculars, una bossa, un botí, un casc amb ulleres d’esquí, unes ulleres de sol, un perfum i un rellotge– per multiplicar impacte, la clàssica marató fotogràfica amb premis en metàl·lic que busca la millor imatge, l’Andorra a Taula per potenciar la gastronomia i per últim, la interacció dels patrocinadors com per exemple una masterclass de la youtuber Patry Jordan la construcció en ple carrer de la caseta d’Arendelle de Frozen que, no hi ha dubte, arrasarà entre els més petits.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT