PUBLICITAT

30 equips tancaran la Copa TT a l'X-Trem Challenge de Bissisarri

  • Seran tres dies i tres nits de competició amb 36 zones trialeres, des del divendres 8 d'octubre
EL PERIÒDIC
SANT JULIÀ DE LÒRIA

Periodic
La presentació d'ahir a Sant Julià de Lòria. Foto: ANA / N. M.

Una trentena d'equips participaran a l'X-trem Challenge, que tindrà lloc els propers dies 8, 9 i 10 d'octubre a Bisissarri, assolint així el nombre màxim d'inscripcions previst per l'organització. El nivell de l'X-Treme serà molt dur físicament pel que fa a les zones per on es correrà i l'horari establert per a cada una d'elles. A més dels equips competidors, provinents de França, Espanya, Andorra, Bèlgica i Regne Unit, el ressò internacional de la prova ve donat per la col laboració d'un equip de Bèlgica que tot i no competir ajudarà en l'organització i per l'assistència de portuguesos i anglesos per veure la competició.

L'X-Trem Challenge està dins el calendari de la Copa TT que organitza l'Automobil Club d'Andorra (ACA), però té un format diferent a les altres proves, segons ha explicat el secretari general de l'ACA, Toni Sasplugas. La prova durarà tres dies i dues nits amb un horari de deu del matí a tres de la matinada, i constarà de 36 zones trialeres, cinc zones nocturnes, proves d'orientació i proves de treball en equip. És per això que el membre de l'organització, Albert Cabanes, va explicar que serà durà físicament i que els equips hauran d'anar-hi molt preparats.

L'alta participació demostra el caire internacional que està prenent l'X-Trem, que comptarà amb el nombre màxim d'equips competidors que preveia l'organització. Vindran una trentena dels quals tretze són francesos, nou d'Espanya, sis d'Andorra, un de Bèlgica i un del Regne Unit. Un dels favorits en la categoria X-Trem és el Team Off-roadrunner Belgium, de Bèlgica, tot i que els andorrans, Bad-Boys, també van molt preparats i han millorat molt el seu cotxe, "però s'ha de tenir en compte que vénen equips molt forts de fora", segons va dir Albert Cabanes.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT