PUBLICITAT

Andorra la Vella

Abalde i López-Arostegui només pensen en la millora de l’equip

Els jugadors del València i el Joventut confien el proper curs sigui més reiexit que l’anterior

Per Joan Josep Blasco

López-Arostegui i Abalde, ahir al Nike Camp.
López-Arostegui i Abalde, ahir al Nike Camp. | Nike Camp / Núria Liras

No va ser una temporada fàcil ni per al València Basket ni el Divina Seguros Joventut, amb diferents circumstàncies. Alberto Abalde i Xabi López-Arostegui van ser ahir al Nike Camp, on a més de compartir entrenament amb els joves participants, també van fer públic el seu desig que la pròxima temporada sigui ben diferent a l’anterior per als seus equips.

El València, que defensava el títol de la Lliga Endesa, va caure als quarts de final dels play-off davant l’Herbalife Gran Canària, fet que va tenir conseqüències esportives a més de l’eliminació. «Tenim ganes de pensar en la temporada que ve, perquè la passada va acabar una mica malament per a nosaltres, ja que ens vam quedar sense la classificació per a l’Eurolliga. Amb les noves incorporacions i Jaume Ponsarnau com a primer entrenador estem tots molt il·lusionats», afirma Abalde. Per al jugador gallec, el BC MoraBanc Andorra compta amb «un projecte que va cap a dalt, cada any dona un pas cap endavant i és un equip sempre molt competitiu».

La Penya no només va tenir el curs passat problemes institucionals i econòmics, que fins i tot el va portar a la vora de la desaparició. Esportivament ho va passar fatal, amb canvi d’entrenador inclòs, i només un espectacular final de temporada va permetre assolir la permanència i que el club no perdés la categoria per primera vegada a la història. López-Arostegui espera a la pròxima campanya «patir menys. Hem d’aprendre dels errors. Va ser una temporada dura perquè vam tenir uns mesos bastant durs, però el positiu és que vam sortir d’aquest sotrac. Hem d’anar fort des del començament per començar a treure victòries l’abans possible i somniar una mica a partir del que aconseguim al principi».

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT