PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

Cardelús obté sobre mullat el 14è lloc als entrenaments

L’andorrà demostra adaptació sota la intensa pluja al Red Bull Ring

Per El Periòdic

Cardelús, sota la pluja als entrenaments del circuit austríac.
Cardelús, sota la pluja als entrenaments del circuit austríac. | Cardelús Racing Team

La capacitat d’adaptació de Xavi Cardelús en condicions de pluja i estat moll de l’asfalt va ser bona, fet que li va valer per obtenir la 14a plaça a la segona sessió dels entrenaments lliures del Gran Premi d’Àustria del Mundial de Moto2, que es disputa al circuit de Red Bull Ring.

La primera sessió matinal es va disputar en sec, però en la segona el pilot andorrà, que va ser un dels que va completar més voltes al traçat, va demostrar que es troba bé en condicions de pluja. «Ha estat una jornada intensa, però gratificant, tant en sec com mullat. A la tarda he demostrat que les condicions de moll se’m donen força bé perquè ja des de les primers voltes m’he situat entre els 16 primers i he acabat 14è, tot i que he pilotat amb moltes precaucions per no caure», assenyalava Cardelús. A la primera sessió, amb la pista seca «els temps han estat lògicament molt més ràpids, però tot i ser la meva primera presa de contacte amb aquest circuit, m’he trobat força bé i he marcat uns registres més competitius i propers als pilots que em precedeixen. Estem seguint la progressió de Brno i crec que fem passes endavant per a la consolidació al campionat».

Avui es disputa la tercera sessió d’entrenaments lliures i a la tarda la classificatòria. Demà es realitza la cursa, en la qual no s’espera l’aparició de la pluja. «Com estic dient al llarg de tota la temporada, els resultats queden en un segon pla darrere de la feina ben feta i la progressió. L’objectiu és sempre mirar d’anar el millor possible en qualsevol circumstància i el resultat del segon entrenament lliure és la millor prova que, a més, suposa una bona injecció de moral tant per a mi com per a l’equip», subratlla el pilot d’Stylobike.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT