PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

Andorra a Taula assoleix gairebé 290.000 euros

En total es van oferir 7.000 menús en 32 restaurants repartits arreu del país

Per El Periòdic

Un dels postres participants.
Un dels postres participants. | Unió Hotelera

El passat 2 de desembre van finalitzar les 12es Jornades Gastronòmiques de Tardor Andorra a Taula, amb un impacte econòmic de 289.078, la xifra més elevada dels últims anys. Segons la Unió Hotelera (UHA), la fita s’ha aconseguit gràcies a la incorporació de nous restaurants, sumant un total de 32 establiments participants que van vendre més de 7.000 menús durant el mes de novembre. Aquests menús, oscil·laven entre els 22 i els 40 euros, sent els de 35 euros els més consumits. El 65% dels menús venuts van ser de degustació mentre que l’altre 35% restant va ser de format tradicional.

La UHA es va mostrar molt satisfeta amb el resultat de l’edició d’enguany, i va assegurar que la suma de restaurants i l’augment de l’impacte econòmic que generen són la prova de la consolidació de les jornades gastronòmiques. L’objectiu per a la pròxima edició és «seguir creixent en nombre d’establiments i aconseguir que participin també establiments de la parròquia d’Encamp», la gran absent. Per contra, es va celebrar la incorporació, després d’anys d’absència, d’un restaurant de Canillo.

Dels 32 establiments participants, la UHA va fer un top 5 amb els restaurants que més menús van vendre: Can Manel, seguit de Mínims, Can Benet, 1940 Restaurant i el Plató Restaurant.

PUBLICITAT
PUBLICITAT