PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

El PS reclama conèixer la inversió pública als mitjans de comunicació

Salazar demana garantir la seva pervivència, funcionament i pluralitat

Per El Periòdic

La Consellera General del PS, Judith Salazar.
La Consellera General del PS, Judith Salazar.

El grup parlamentari Socialdemòcrata considera que invertir en determinats mitjans de comunicació permetrà garantir la seva supervivència. És per això que la formació reclama al Govern el detall de la inversió pública en publicitat, reportatges i campanyes efectuada a cada un dels mitjans de comunicació durant els anys 2018, 2019 i, el que portem de 2020. En concret, demanen que l’Executiu presenti al detall i individualitzant cada informació tant siguin mitjans escrits, audiovisuals, públics o privats. També, la informació respecte als que siguin d’Andorra o de l’estranger. 

En aquest sentit, la Consellera General del PS, Judith Salazar, afegia que els mitjans de comunicació «desenvolupen una funció social importantíssima en tant que garants del dret d’informació dels ciutadans, i per tant ens hem d’assegurar que garantim la pervivència, el funcionament i la pluralitat dels mitjans que tenim en aquest país». És per això, que la formació també especificava que el Govern proporcioni la inversió prevista per la resta d’aquest any 2020 amb el detall de les campanyes, els diferents mitjans de comunicació, a qui està previst contractar i la despesa que generarà. 

L’últim punt d’aquesta demanda del Partit Socialdemòcrata per conèixer el comportament de la inversió pública, demanda que la formació tingui accés al detall dels criteris d’assignació d’aquesta despesa. Tant sigui aquella realitzada com de la prevista.
 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT