PUBLICITAT

Comunicat conjunt d'Ilde Lima i l'Inter Club Escaldes

El club dona la seva versió sobre les acusacions d'acords amb la UE Sant Julià

Per El Periòdic

Imatge adjunta al comunicat.
Imatge adjunta al comunicat. | interescaldes.com

El Sr. Ildefons Lima conjuntament amb l’Inter Club Escaldes, mitjançant el present comunicat, volen posar de manifest que les acusacions de suposat frau aparegudes els darrers dies en determinats mitjans de comunicacions del Principat són absolutament falses i mancades de tot fonament.

L’Inter Club Escaldes i el Sr. Lima no han participat de cap pacte, acord o arranjament amb cap equip, per assolir objectius esportius.

Les acusacions formulades que, insistim, són totalment falses, afecten greument l’honor, la probitat i la imatge dels esportistes en general i dels clubs de futbol d’Andorra.

L’acusació es basa, essencialment, sobre una suposada alineació per part del UE Sant Julià inferior al seu potencial per a, presumptament, afavorir l’Inter Club Escaldes. Ara bé, cal fer avinent que al seu partit anterior contra el FC Santa Coloma, l’UE Sant Julià va presentar una alineació encara més inferior amb, inclòs, un porter jugant la totalitat del partit com a jugador de camp. Aquest extrem és de fàcil comprovació comparant, simplement, les dues alineacions.

En tot cas, les alineacions corresponen a opcions tàctiques de l’UE Sant Julià i sota cap concepte responen a acords o arranjaments de partits, acusació que refutem en rotund.

A la llum dels elements exposats, ens interroguem si les falses acusacions formulades podrien formar part d’una manipulació i una estratègia per atemptar contra l’Inter Club Escaldes i els seus esportistes. En aquest sentit, instarem les accions legals escaients a fi de que s’investigui degudament aquesta falsa acusació i la informació que s’ha difós en particular cap a un mitjà de premsa.

Amb tot, no tolerarem que es posi en dubte la integritat dels esportistes del sector futbolístic d’Andorra per part de tercers amb l’únic objectiu d’atemptar, semblaria, contra l’Inter Club Escaldes. Val a destacar que farà escassos dies l’Inter Club Escaldes va fer l’objecte d’una altra acusació d’alineació indeguda igualment difosa pel mateix mitjà de premsa,  abans que el club en sigui informat per la FAF. L’òrgan competent de la FAF, desprès de rebre les al·legacions del club va tancar immediatament i sense més tràmits l’expedient al constatar la nul·la fonamentació.

Comenta aquest article

PUBLICITAT