PUBLICITAT

Andorra busca la màgia de Disney per captar turistes

L?opinió del diari s?expressa només als editorials. Els articles exposen postures personals.

Tot està preparat ja per a la campanya d'hivern. S'augura un hivern generós amb neu i les estacions, com cada any, han fet millores per continuar oferint la millor destinació per als aficionats a l'esport blanc. La temporada blanca és el gran esdeveniment a Andorra, però l'únic aspecte que no es pot controlar és el nombre de visitants que es decidiran per Andorra. Pistes comerç i hoteleria estan a l'expectativa d'uns resultats que siguin bons, malgrat que la persistència de la crisi econòmica és un obstacle davant el qual no es pot fer res. No obstant això, des del ministeri i des d'Andorra Turisme s'emana un optimisme moderat perquè s'ha treballat perquè sigui així. Les previsions (que s'han de llegir amb molta cautela) és fer créixer els turistes en un 2%. Almenys aquesta és la fita que s'ha marcat el ministre Camp. Per aconseguir-ho s'ha buscat una aliança amb un referent mundial de l'oci com és la multinacional Disney, que com tots els Nadals estrena una pel·lícula de la seva factoria que és vista per milions d'espectadors a tot el món. No se li poden retreure als responsables de turisme imaginació, perquè aquesta idea va més enllà de la tradicional promoció que s'ha fet cada any i que, tot i ser necessària, necessita d'un suport innovador. Aquest és el film Frozen, el regne del gel, que té el fred i la neu com a principals protagonistes.

L'acord amb Disney és, per tant, el punt estrella de la campanya de promoció de l'hivern 2013-2014, en la que Andorra Turisme hi ha destinat 3,8 milions d'euros, 400.000 més que l'any passat, i que pretén arribar a més mercats i durant un període més llarg en el temps. Hi ha optimisme, i s'espera que tots els mercats creixeran, també l'espanyol i els més llunyans. Si el balanç final coincideix amb les perspectives serà la demostració que la feina és encertada.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT