PUBLICITAT

Andoflora, la mostra més amable i sostenible de l'any

EDITORIAL

Ahir va cloure la 21a edició d'Andoflora, la fira de la planta i la flor de la Massana que un any més i al llarg de tres dies, ha acolorit els carrers i places d'aquesta parròquia per als ciutadans i visitants de tot el país. I aquest any, potser es necessitava més que mai perquè el cap de setmana ha estat particularment gris i fresquet. No obstant això, el públic ha estat fidel a la cita que aplegava un munt d'activitats paral·leles per a petits i grans. Des dels tallers fins a les actuacions de música i dansa, Andoflora és cada any una mica més completa sense per tant, estirar més el braç que la màniga. La mateixa consellera de Medi Ambient, Jael Pozo, ho va confessar en motiu de la presentació de la cita. «Apliquem la filosofia del cònsol, que és fer més amb menys». I aquest any, Andoflora ha fet molt més amb bastant menys, ja que el pressupost ha baixat de 52.000 a 45.000 euros. Són 7.000 euros estalviats, sense renunciar ni a la fira, ni als tallers ni a les actuacions. O sigui que el comú de la Massana bé mereix un notable per l'organització i per la seva capacitat de convocatòria, ja que la mateixa consellera també va reconèixer que tot això no seria possible sense la participació de tots els agents implicats. Des dels comerciants fins a l'Escola d'Art de Catalunya, passant per l'Escena Nacional Andorrana, la gent gran, i tants altres. O sigui que al cap i a la fí, Andoflora és un bon exemple de convivència i de gestió que pot servir de model a molts altres. I és que treballar en equip, a més de ser més gratificant, sempre dóna millors resultats que anar per compte propi, sigui quin sigui l'objectiu. Però quan es tracta de fer país, és evident que treballar en equip s'imposa. De la mateixa manera que també s'imposa pensar des de la perspectiva de conjunt, i no des de les capelletes que només aglutinen alguns feligresos en detriment dels altres.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT