PUBLICITAT

L'enigma del milió que va anar a Turisme per jugar a fet i amagar

L?opinió del diari s?expressa només als editorials. Els articles exposen postures personals.

Després del conflicte d'interessos que es va aixecar aquesta setmana en una adjudicació de la Policia, ahir al Consell General, l'oposició va reiterar el seu malestar pel milió d'euros pressupostat per a Turisme i que Turisme encara no sap com el gastarà. I quin és el nexe entre totes dos afers? Doncs que cada vegada més ens adonem que les coses no es fan com s'han de fer. O almenys amb tota la cura i transparència que es mereixen. D'aquí que l'afer del milió que encara no se sap on anirà a parar, prengui, segons com es miri i s'hi reflexioni, una dimensió inquietant. I tot i que el ministre Francesc Camp negui que no es tracta de cap burla al Consell General, tal com afirma el conseller de Socialdemocràcia i Progrés, Jaume Bartumeu, no es pot negar que el milió ja comença a aixecar una certa expectació entre els ciutadans. Se'l gastaran amb l'actuació de Jean-Michel Jarre? Que Turisme va xifrar en un milió i mig d'euros.

O com va dir ahir el conseller del Partit Socialista, David Rios: Se'l gastaran per començar a construir un casino? Ningú no ho sap. Fins ahir Camp va defensar que si no s'ha especificat de quina infraestructura es tracta és perquè tenen diverses propostes però que encara no s'han decidit i que han demanat els diners perquè una vegada ho tinguin clar, d'aquesta manera podran engegar el projecte sense esperar. Quedar clar que Turisme vol invertir el milió i que per tant, se'l gastarà en una infraestructura que ara més que mai, després de tot aquest rebombori, haurà de causar un cert impacte perquè sinó corre el risc de decebre a molta gent.

Aquesta no va ser però l'única crítica al pressupost de l'oposició que el jutja a la vegada optimista i poc dinamitzador de l'economia. Dos extrems que també costen de casar, perquè si no entren diners poc que se'n poc gastar.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT