PUBLICITAT

Un congrés que deixa un bon record a visitants i locals

L?opinió del diari s?expressa només als editorials. Els articles exposen postures personals.

El retorn del 14è Congrés Internacional de Viabilitat Hivernal deixa un bon record al país, encara que no tothom haurà pogut gaudir directament d'uns ingressos extra en un moment en què l'activitat se centra principalment a les estacions d'esquí i als establiments hotelers i equipaments més propers.

La vinguda de 1.500 persones, congressistes, acompanyants, expositors i convidats, s'ha notat i molt a la capital, encara que sempre hi haurà qui serà més positiu a l'hora de valorar-ne el retorn econòmic. Sigui com sigui, molts restauradors estaven encantats aquests dies perquè han treballat de manera sostinguda com «si fos sempre cap de setmana», comentava el propietari d'un dels millors restaurants de la capital. I és que si una cosa ha quedat clara és que els congressistes que ens han visitat, també gaudien d'un poder adquisitiu una mica més elevat del que últimament estem acostumats. L'única cosa que potser ha faltat és una mica més d'agència femenina perquè els senyors a més de menjar bé, fessin alguna compra més extra. Una altra vegada serà.

Els congressistes tampoc no s'esperaven que Andorra fos el que és, en el millor dels sentits, tal com va explicar ahir Òscar de Buen, president de l'Associació Mundial de la Carretera (AIPCR). De Buen va dir que el congrés ha cobert amb escreix les expectatives que hi tenia posades l'AIPCR, i a més, va afegir que «també ens ha sorprès gratament el país, per la seva gent, la seva acollida, la seva gastronomia i les seves pistes d'esquí». I va felicitar l'organització per l'hospitalitat, l'obertura i la dedicació als congressistes, expositors i visitants. Un congrés excepcional i d'excepció per a Andorra, com ho demostra també el fet que 120 marques de tecnologia puntera hagin estat representades en 65 estands a l'espai d'exposició i que aquest hagi rebut més de 3.000 visitants.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT