PUBLICITAT

Un festival amb grans èxits de la música, units a Andorra

L?opinió del diari s?expressa només als editorials. ?Els articulistes exposen postures personals.

La nova proposta d'Andorra Turisme per atraure visitants al país és el festival Andorra Red Music, que se celebrarà els dies 6, 7 i 8 de juny, coincidint amb el pont de la Segona Pasqua. Serà un festival que portarà artistes de qualitat dels anys 80 i 90, i ho combinarà amb una oferta de vins del país i d'Espanya i França. L'esdeveniment tindrà lloc a la plaça de la nova seu del Consell General i els artistes que hi actuaran seran Level 42, Tony Hadley, Lisa Stansfield, Roger Hodgson, Maceo Parker i Ub40. El ministre de Turisme i Medi Ambient, Francesc Camp, ha explicat que el festival tindrà un cost de 618.500 euros, però que se n'espera recuperar una bona part amb els patrocinis i la venda d'entrades, que tindran un preu al voltant dels 49 euros la d'un dia.

Es tracta d'una iniciativa novedosa, diferent a les que s'havien fet fins ara, i que aposta per la música com un element capaç de portar a Andorra visitants. El fet que es tracti d'artistes que van tenir el seu moment de gloria en la dècada dels 80 i 90 no desllueix la iniciativa. Primer perquè són noms de prestigi –qui no recorda els Ub40 o la mítica banda Supertramp amb Roger Hodgson– i segon perquè la música dels 80 i dels 90 encara té molt ganxo, com ho demostra l'existència de diverses cadenes musicals de ràdio que emeten cançons d'aquesta època. I què dir de Level 42, que el 1981 van treure Love Games, un èxit amb què van copar les llistes de vendes; poc després van llançar l'àlbum del mateix nom, que va ser un gran èxit a tot Europa.

No és possible aventurar quins seran els resultats. Certament, però, la iniciativa és molt innovadora i ha de generar optimisme, perquè és oberta a tots els públics, i sobretot a famílies, a persones que vulguin reviure la seva joventut amb les melodies d'aquells anys.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT