PUBLICITAT

Pyrénées fitxa per a la campanya de Nadal el director Olivier Bourgeois

  • Convoca un càsting per seleccionar els protagonistes de les deu fotografies gegants
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Bourgeois i Serrahima, director de màrqueting de Pyrénées Foto: ÀLEX LARA

Ara fa un any es va instal·lar al Principat. Deixava enrere –o millor dit, al costat– una prestigiosa trajectòria com a creatiu publicitari –amb clients tan sonors com ara Goodyear, Universal Music i Air France– i sobretot, sobretot, com a documentalista compromès. Busquin al Youtube Nous resteron sur terre: estrenada el 2009, constitueix una denúncia en tota regla dels perills que la sobreexplotació comporten per a la supervivència del planeta. Una mena de segona part d'aquella Veritat incòmoda amb què Al Gore es va convertir anys enrere en portaveu del conservacionisme universal. Doncs Olivier Bourgeois (Bolonya, 1973) n'és el director. I Bourgeois és el fitxatge del grup Pyrénées per a la campanya de Nadal d'aquest curs. Una campanya mai vista al país, amb una ambició artística que la converteix en pionera en el nostre racó de món.

Batejada amb el nom de Christmas Colours/Els colors de Nadal, Bourgeois prepara una desena de composicions fotogràfiques que tindran com a motiu cadascuna un color diferent –negre, blanc, verd, vermell, or, plata, rosa, taronja, groc i blau– i que estaran protagonitzades pels treballadors i clients de Pyrénées, així com pels figurants que surtin del càsting que el centre comercial ha convocat l'11 d'octubre –entre deu i quinze, i no cal cap requisit físic especial: «Busquem pares i fills, avis i néts, persones grasses i primes, altes i baixes, negres i blanques», diu el director de màrqueting del grup, Joaquim Serrahima. Vista de lluny, cada composició semblarà un bloc de color –d'un sol color–mentre que, de prop, hi apareixeran els personatges i milers d'objectes d'aquella tonalitat concreta. Difícil d'imaginar, admetia ahir Serrahima, però es el que té treballar amb artistes. El resultat, al Nadal. Pyrénées hi aporta la logística –cedeix un espai per a la producció de les fotografies, així com el material necessari.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT