PUBLICITAT

Resolta la incidència dels mòbils Clic i d'empresa

  • A alguns clients els hi apareixia números incomplerts a l'hora de marcar
JOSEP ROMERO
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Una persona amb un mòbil d'alta generació a la mà. Foto: EL PERIÒDIC

Andorra Telecom va poder resoldre a darrera hora de dijous passat una afectació que va afectar a alguns clients dels serveis Mobiland Clic. Als afectats se'ls indicava per un misatge de veu que el número marcat era incorrecte en el moment de marcar. Segons la companyia, «l'afectació no ha estat total, només ha afectat a clients amb una configuració específica». La disfunció va ser provocada pels «canvis i treballs de migració realitzats darrerament a la xarxa mòbil».

SMS / D'altra banda, Andorra Telecom va informar que del 20 de desembre de 2010 a l'1 de gener de 2011 es van enviar un total de 514.864 SMS, mentre que en la mateixa franja 2011-2012, la xifra va ser de 543.448 missatges curts enviats. Per tant, el percentatge d'increment es va situar en 28.584.

Un dels motius de l'increment són els Forfets Mobiland que inclouen una borsa d'SMS mensual en tots els abonaments. Aquests usuaris ja no paguen per cada SMS enviat sinó que gasten en funció del forfet contractat.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT