PUBLICITAT

'Scalada' i Youtube triomfen al web

  • Turisme es mostra satisfet dels visitants al nou portal, una gran majoria per l'espectacle Cirque du Soleil
L. F. M.
ANDORRA LA VELLA

En la campanya de comunicació de maig, ja hi era Cirque du Soleil. De fet, tal i com va explicar ahir el ministre de Turisme, Francesc Camp, més d'un terç dels visitants del nou web Visit Andorra han fet clic sobre l'enllaç de l'espectacle (més de 85.000).

Però a Internet no només està triomfant l'espectacle, també ho estan fent els vídeos del canal Youtube d'Andorra Turisme, amb les visualitzacions tant dels espots publicitaris com també de l'espectacle, que juntes sumen més de 380.000 visualitzacions.

De fet, un 15% de les visites al web provenen de les xarxes i els vídeos. Els audiovisuals més vistos amb un 38'3% pertanyen al sector de les activitats a l'aire lliure (a Espanya) i amb un 44'9% els de bellesa (a França).

Camp es va mostrar satisfet de l'evolució del nou portal web, en el qual les visites van arribar a 295.372 mes de maig.

Pel que fa a l'últim cap de setmana de l'espectacle Scalada, el ministre va dir que les previsions són que farà bon temps i que per tant, esperen arribar al ple els dos dies. Tot i així va recordar que els dies que ha fet mal temps s'ha arribat als 4.200 assistents i fins i tot als 4.700.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT