PUBLICITAT

L'APCM vol introduir millores en propers 'Shopping Night'

  • L'Associació valora en positiu les edicions del Nadal i espera repetir-les
G. G.
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Una instantània d'una nit de shopping a l'artièria comercial central. Foto: ANA

La presidenta de l'Associació de Propietaris i Comerciants de Meritxell (APCM), Sònia Yebra també va valorar en positiu les últimes edicions de Shopping Night, tot i que va matisar que «hi ha millores a fer, que esperem poder introduir a poc a poc». Yebra va reconèixer que alguns comerciants de Meritxell es van queixar per l'estridència de la música en segons quines zones, cosa que no afavoreix segons quins negocis i va explicar que «cal unificar més la música ambiental i apostar per una música que s'adigui més amb les compres de prestigi que volem potenciar». En quant a la possibilitat que l'experiència es repeteixi en breu després de festes, Yebra va afegir que «de moment no se'ns ha dit res més». El Shopping Night Festival va ser un campanya d'Andorra Turisme que va comptar amb la col·laboració dels comuns de la capital i d'Escaldes. D'altra banda,Yebra va descartar que l'experiència hagués animat els comerciants del segon tram de Meritxell –des de la Rotonda fins a la Creu Grossa– a limitar-lo a un sol carril de circulació i va concloure que «no n'hem parlat».



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT