PUBLICITAT

El Pare Noel carrega el seu trineu amb més joguines

  • Després de vàries campanyes a la baixa, el sector torna a repuntar
MARISA DA COSTA
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Interior d'una botiga de joguines del país Foto: TONY LARA

Ja feia anys que el Pare Noel, apurat per la crisi, es veia obligat a apretar-se el cinturó. No obstant, el sector del comerç afirma que aquesta tendència reverteix aquest Nadal; la venda de joguines, peluixos i altres articles per a infants registra un augment que, tot i moderat, els empresaris veuen amb molta positivitat.

El cap de l'àrea de compres de joguines del Grup Pyrénées, José Antonio Molina, va destacar ahir que «tot i que encara es mira molt amb què, es carrega la cistella de la compra, aquest any s'ha notat que els clients no han ajustat tant el pressupost dedicat a omplir el peu de l'arbre de Nadal».

Les joguines top/ Les ofertes s'han multiplicat la darrera època, la televisió segueix bombardejant-nos amb cançons que no marxaran dels nostres caps fins acabada la campanya i els catàlegs que ens arriben a la bústia són cada vegada més gruixuts. Tot i això, els infants ho tenen clar: el marxandatge de la pel·lícula Frozen ha estat el gran triomfador de la llista de vendes. Tanmateix, i tot i la basta ampliació al mercat de productes per als nens, els clàssics segueixen triomfant. Els blocs de plàstic interconnectables de Lego, les cuinetes, l'innoblidable Mr. Potato i els mítics personatges de Disney com són la Minnie o en Buzz Lightyear, també van constar a les cartes dirigides a Sant Nicolau.

A més, les campanyes de consum també van ser un incentiu important.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT