PUBLICITAT

Mengual i Dedieu bategen Inúu

  • Les estrelles de natació sincronitzada creen un espectacle per a la posada de llarg del germà de Caldea
GLÒRIA GURDÓ
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Fernández posa per a EL PERIÒDIC, al costat de les llacunes interirors del nou centre wellness, Inúu Foto: TONY LARA

Les sirenes Gemma Mengual i Virginie Dedieu, dos referents internacionals de la natació sincronitzada batejaran demà, a dos quarts de vuit del vespre, el nou centre wellness d'altitud, Inúu. Mengual i Dedieu signen un espectacle creat per a la posada de llarg del germà petit de Caldea, on a més del Consell d'Administració de la Societat explotadora mixta del termolúdic d'Escales-Engordany (Semtee), presidit per la cònsol de la parròquia, Trini Marín, també hi assistiran representants de la classe política i de tots els sectors d'activitat. En definitiva, tot Andorra. La directora de màrqueting i comunicació de la Semtee, Bea Fernández, va explicar ahir que «hi haurà alguna sorpresa més que reservem per a última hora». I va afegir que «hem convidat totes les autoritats del país, però també tots els professionals, cosa que per a nosaltres és important, i sobretot la premsa per cobrir la difusió de l'esdeveniment».

Fernández també va defensar la data d'inauguració oficial del centre, quatre mesos després de la seva posada en funcionament. «El que fem és presentar Inúu en societat i hem triat el maig perquè era el mes ideal, després de la temporada d'hivern i de la prova de foc de les noves instal·lacions», va argumentar. L'experiència adquirida aquests primers mesos de funcionament també permet als responsables d'Inúu i de Caldea encarar la celebració amb més tranquil·litat. «Ara que ja ens hem focalitzat en el negoci, podem dedicar una atenció especial a Inúu que ha estat una inversió important i que per tant, també s'ho mereix» va concloure Fernández. El seu col·laborador, Nicolás Rivares, també va insistir en què «el maig és un mes socialment molt ensopit, i hem pensat que la inauguració també animarà una mica el parèntesi entre la temporada d'hivern i la d'estiu». Rivares es va mostrar molt optimista i va afirmar que «dijous farà un temps impressionant», i desmentint que es pugui anar a la festa en banyador va afegir que «podrem aprofitar tota la part exterior del centre que és molt agradable». En quant al procés de selecció de les actuacions per amenitzar la vetllada, Fernández va explicar que «vam valorar el cor del nostre negoci que no és altre que l'aigua». I va afegir que «entre totes les propostes que van sorgir, la de les nedadores de sincronitzada ens va semblar la més adient». Amb tot, calia estar segurs que les instal·lacions d'Inúu donarien la talla per acollir un ballet de natació sincronitzada, encara que només fos de dues nedadores. A la qual cosa Fernández va respondre amb promptitud que «el primer que els vam preguntar, és si tindrien prou fondària per poder evolucionar a la llacuna d'Inúu, i va ser que si perquè la profunditat mínima requerida és d'1,20 metres». L'opció de triar un espectacle de ballet aquàtic entre moltes altres, també va ser defensada per Rivares. «Vam optar per una cosa senzilla i elegant, perquè tampoc es tracta d'enlluernar per enlluernar, i acabar avorrint a la gent, sinó de fer un acte lleuger i amb molt d'encant» va concloure.

Campanya de divulgació/ Els responsables de màrqueting i comunicació estant satisfets dels resultats dels primers quatres mesos de funcionament del centre, tot i que admeten que queda molta feina per fer, sobretot a nivell promocional. Fernández va explicar que «la campanya que llancem té dues vessants, una de convencional a través de revistes especialitzades i destinada al públic objectiu de la nostra marca i una altra amb la mateixa filosofia però online». I va reiterar que «és més prudent començar una campanya quan les coses estan una mica rodades, perquè no estem parlant d'utilitzar unes instal·lacions o espais, sinó que el client o la clienta que entren a Inúu, reben una atenció personalitzada des del començament fins al final de la seva estada». Fernández va concloure que «la Setmana Santa va anar bé però és a partir de la inauguració quan anirem acompanyats de la campanya, que les nostres expectatives seran més altes». I va afegir que «durant els quatre primers mesos de funcionament d'Inúu també hem estat molt actius, tant amb el client professional com amb el client particular». H



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT