PUBLICITAT

Augmenten el 58% les visites dels residents del país a Caldea

  • Les entrades dels usuaris del programa Aigua incrementen la venda un 30% més que les generals
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Imatge de l'interior del Centre Termolúdic de Caldea. Foto:TONY LARA

El programa destinat als residents de Caldea, el programa Aigua, ha tingut una molt bona acollida aquest 2013. Segons les dades del centre termolúdic, en els tres primers mesos de l'any les entrades dels beneficiaris d'aquesta opció van augmentar un 57,76% passant de 439 entrades al gener a 760 al març. A més, la directora de comunicació del centre, Laurence Favrel, va manifestar que aquestes vendes s'han incrementat un 30% més que la venda d'entrades generals de Caldea. Els motius que va apuntar Favrel són la bona acollida del programa amb descomptes per als ciutadans que viuen a Andorra i el fet que la crisi pugui haver reduït les sortides dels residents, tal i com va informar l'ANA.

La visita a Caldea per part dels residents al país és «un tema de prioritats», segons va explicar la directora de comunicació del centre, Laurence Favrel. No es tracta que no els interessi l'oferta ja que en són els primers prescriptors entre els familiars i turistes, però és una d'aquelles atraccions que «com més a l'abast tens, menys aprofites», va apuntar.Amb la posada en marxa del programa Aigua fa alguns anys i la possible reducció de les sortides de cap de setmana dels residents arran de la crisi el nombre de visites d'aquest col·lectiu s'ha incrementat.

També Inúu, com a novetat d'aquest any, ha generat «interès i curiositat» i va rebre el passat estiu força clients d'Andorra.

destí de benestar/ Una de les propostes per donar més visibilitat a Caldea i atraure més clients al centre termolúdic i al nou Inúu és posicionar Andorra com a destí de benestar, perquè aquest esdevingui «un motiu de viatge», va indicar la directora de comunicació. Més enllà de les compres i la neu, «s'ha d'anar potenciant atractius diferents i que complementin».



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT